خبرگزاری کار ایران

عجیب ترین تکنولوژی های آینده + تصاویر

هر روز تکنولوژی هایی معرفی می شود که علاقه مندان به این عرصه را متعجب می کند.

به گزارش ایلنا، دنیای تکنولوژی هرازگاهی ابزارهای گوناگونی را برای کاربرانش ارائه می کند، امروز ما به دنبال انتخاب جذاب ترین تکنولوژی ها برای کاربران علاقه مند به این حوزه هستیم.

 

جالب ترین میز و صندلی کامپیوتر در آینده

 

 

4086587_347

 

4086588_312
 
این تصویر مربوط به یکی از جالب ترین ابزارهای تکنولوژیکی آینده است. که طراحی این ابزار فوق العاده و ساختار آیرودینامیک آن مخصوص کاربران کامپیوتر است.

 

لامپ خورشیدی همراه

 

 
4086590_321 

 

تصویر بالا یک لامپ خورشیدی همراه است که برای مسافران و افرادی که همیشه در سفرهای صحرایی هستند ضروری به نظر می رسد. این لامپ خورشیدی می تواند به وسیله نور خورشید شارژ شده و در شب مورد استفاده قرار گیرد.

 

ربات فوق العاده هوشمند بوستون دینامیک بنام BigDog

 

4086741_438

 

این ربات قادر است با بازوی قدرتمند خود بلوک های سنگین بتونی را پرتاب نماید، این ربات با تکیه بر پاها و تنه قدرتمند خود می تواند بلوک های ۳۵ پوندی برابر با تقریبا ۱۵ کیلوگرم را در اندازه ۱۷ فوتی یعنی حدود ۵ متر پرتاب نماید. این ربات توسط Boston Dynamics طراحی و ساخته شده است که در ارتش مورد استفاده قرار میگیرد.

 

گوی های درخشان برای تاریکی شب

 

 
4086592_768 

 

این گوی های درخشان مخصوص کسانی است که دوست دارند فضای زندگی شان را مقداری زیبا تر با تنوع رنگ مناسب تزئین کنند. نام این توپ های جالب Playaboule Lighted Glo Boules نام دارد و در فروشگاه های آنلاین آمازون هم بفروش می رسد.

 

تخت خواب ایستاده

 

 4086594_572

 

آیا علاقه ای به ایستاده خوابیدن دارید؟ این تخت خواب جزء عجیب ترین و جالب ترین ابزار های تکنولوژیک است، اگر دوست دارید ایستاده بخوابید وقتی با شکم پر زمان خوابتان فرا رسیده این تخت خواب ایستاده بهترین گزینه برای خواب شما خواهد بود.
 
ترن های حمل و نقل فرودگاه هیترو لندن

 

 4086596_287
 

این ترن های جالب در حقیقت اتومبیل های برقی خودکار در فرودگاه هیترو لندن هستند که برای حمل و نقل مسافران از فرودگاه تا پارکینگ فرودگاه در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر : ۳۴۴۷۴۲