خبرگزاری کار ایران

گاف سایت احمدی‌نژاد برای حاشیه‌سازی سخنرانی عارف

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۰۳۷

در حالی که سخنرانی محمدرضا عارف در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بدون هیچگونه درگیری و برخورد فیزیکی به پایان رسید سایت " دولت بهار" نزدیک به محمود احمدی‌نژاد برای حاشیه‌سازی این مراسم به نقل از یک سایت محلی در خبری با عنوان"ضرب و شتم «منتقدین» سخنان عارف + تصاویر" مدعی برخورد فیزیکی در جریان سخنرانی عارف در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از امید، محمدرضا عارف که به دعوت 4 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های بیرجند در دانشگاه علوم پزشکی این شهر حضور یافته بود در جمع پرشور دانشجویان که به ابراز احساسات می پرداختند به سخنرانی پرداخت.

در این مراسم که هر دو طیف شعارهایی در حمایت از جریان متبوع خود سر می دادند نمایندگان 4 تشکل دانشجویی و یکی از دانشجویان منتقد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

با این حال برخی رسانه های خاص  با جعل خبر مبادرت به حاشیه‌سازی برای سخنرانی عارف در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند کردند. از جمله سایت "دولت بهار" از رسانه های نزدیک به محمود احمدی نژاد که در خبری به نقل از یک سایت محلی مدعی ضرب و شتم منتقدین در این مراسم شد در حالیکه وقتی تصاویر منتشر شده در این خبر مشاهده می شود هیچ تصویری که نشان دهنده درگیری فیزیکی باشد وجود ندارد.

برای دیدن خبر سایت دولت بهار اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز