خبرگزاری کار ایران

والله آفساید نبود؛ عصبانیت بلاگر ترکیه‌ای از نتیجه بازی ایران و مصر + فیلم

والله آفساید نبود؛ عصبانیت بلاگر ترکیه‌ای از نتیجه بازی ایران و مصر + فیلم

 

 

 

بلاگر ترکیه‌ای در حمایت از تیم ملی ایران گفت: قسم می‌خورم ایران در نهایتِ غیرت جنگید. ایرانِ باغیرت قربانی سیاست شد.

به گزارش همشهری آنلاین، این بلاگر گفت: چطور ممکن است آدم اینقدر بی شرف باشد؟ چطور ممکن است اینقدر بی شرف باشند و این برد را از تیم بدزدند؟ فیفا را تحریم کنید. والله، بالله فیفا را تحریف کنید. این دیگر طبیعی نیست. ایران جلو افتاد ولی می گویند آفساید بوده، والله آفساید نبود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز