خبرگزاری کار ایران

خراش‌های به جا مانده روی بدنه ماشین‌ ۲ میلیون دلاری

خراش‌های به جا مانده روی بدنه ماشین‌ ۲ میلیون دلاری

در دنیای خودروهای خاص، گاهی یک سفارش شخصی می‌تواند مرز میان ماشین و اثر هنری را از میان بردارد؛ مانند پاگانی یوتیوپیا کایوت.

کمپانی پاگانی خاص‌ترین و جذاب‌ترین نسخه از یوتوپیا را به درخواست یک مشتری ویژه معرفی کرده است. این مدل منحصر به فرد "کایوت" نامگذاری شده و دارای ویژگی‌های سفارشی الهام‌گرفته از مسابقات استقامتی است.

طراحی و جزئیات ظاهری؛ درخشش زخم‌های مبارزه

خراش‌های به جا مانده روی بدنه ماشین‌ ۲ میلیون دلاری

طرح رنگ‌آمیزی منحصربه‌فرد این خودرو شامل گرافیک‌های قرمز مونزا (Rosso Monza)، آبی و فیروزه‌ای بر روی بدنه Bianco Benny است که به شدت یادآور خودروهای مارتینی ریسینگ (Martini Racing) است. با این حال، نکته برجسته این خودرو خراش‌های ساختگی هستند که به نظر می‌رسد در طول یک مسابقه ۲۴ ساعته طاقت‌فرسا مانند لمان (Le Mans) ایجاد شده‌اند.

خراش‌های به جا مانده روی بدنه ماشین‌ ۲ میلیون دلاری

این "زخم‌های پیست" را می‌توان در اطراف چرخ‌ها، روی اسپلیتر، رکاب‌های جانبی و سپر عقب یافت که بدنه فیبر کربنی یوتوپیا، زیر چندین لایه رنگ را آشکار می‌کنند. سایر جزئیات جالب شامل رینگ‌های آلیاژی مشکی، اثر براق روی چهار لوله اگزوز و کالیپرهای ترمز است که در جلو قرمز و در عقب آبی هستند.

فضای داخلی لوکس و شخصی‌سازی‌شده

خراش‌های به جا مانده روی بدنه ماشین‌ ۲ میلیون دلاری

شخصی‌سازی گسترده در داخل کابین نیز با روکش چرمی آبی و دوخت سفید ادامه می‌یابد. صندلی‌ها دارای جزئیات قرمز و فیروزه‌ای هستند، همراه با نوارهای هماهنگ روی دسته دنده. مقدار زیادی فیبر کربن نمایان و جزئیات فلزی مات در سراسر کابین دیده می‌شوند.

خراش‌های به جا مانده روی بدنه ماشین‌ ۲ میلیون دلاری

عملکرد فنی و پیشرانه

خراش‌های به جا مانده روی بدنه ماشین‌ ۲ میلیون دلاری

این هایپرکار هیچ ارتقایی در عملکرد یا هندلینگ ندارد و همان موتور ۶٫۰ لیتری V۱۲ توئین توربو ساخت AMG را از یوتوپیای استاندارد به ارث می‌برد که قدرتی معادل ۸۵۲ اسب بخار تولید می‌کند. همانطور که تصاویر داخلی نشان می‌دهند، قدرت از طریق یک گیربکس دستی هفت سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

مالک خاص و قیمت؛ نمادی از انحصار و هنر

خراش‌های به جا مانده روی بدنه ماشین‌ ۲ میلیون دلاری

به گفته شرکت، این سومین پاگانی مالک است که نشان می‌دهد او یکی از اعضای نخبه مشتریان هوراچیو پاگانی، بنیانگذار این شرکت است. پاگانی هزینه این سفارشی‌سازی را اعلام نکرده است.

قیمت نسخه استاندارد یوتوپیا از ۲٫۱۹ میلیون دلار شروع می‌شود و تمام ۹۹ دستگاه آن قبل از رونمایی به فروش رسیدند. احتمالا از ۱۳۰ دستگاه یوتوپیا رودستر نسخه‌هایی برای فروش در دسترس باشند، اگرچه این مدل‌ها با قیمت اولیه ۳٫۴ میلیون دلار عرضه می‌شوند.

منبع خبر آنلاین
انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز