کیهان: توقیف «سووشون» یک ترفند تبلیغاتی بود

حسین شریعتمداری در ستون گفت و شنود کیهان خبر توقیف سریال سووشون را کلک و ترفند تبلیغاتی دانست که با استفاده از «سادگی مسئولان» صورت گرفته است.
تهیهکنندگان این سریال عجب کلکی سوار کردهاند! آنها میدانستند که این سریال با وجود صحنههای فسادانگیز و ضد اخلاقی توقیف میشود و خبر توقیف آن همه جا پخش خواهد شد و بعد با حذف صحنههای ضداخلاقی به این سریال اجازه نمایش میدهند!
یعنی با سوءاستفاده از سادگی مسئولان، خبر توقیف سریال به یک آگهی تبلیغاتی برای آن تبدیل شده و با برانگیختن کنجکاویها، بسیاری را به دیدن آن ترغیب میکند.مثل نمونههای مشابه قبلی! صحنههای حذفشده را هم که در فضای مجازی نشان دادهاند.