خبرگزاری کار ایران

نخست وزیر استرالیا اعلام کرد؛

دو سر نخ از هواپیمای ناپدید شده مالزی

کد خبر : ۱۵۵۱۰۲

اطلاعاتی «تازه و معتبر»، مرتبط با هواپیمای مالزی که حدود ده روز پیش ناپدید شده است دریافت شده که به داده های ماهواره ای متکی است و از اشیائی حکایت می کند که می تواند با جستجوها در ارتباط با هواپیمای ناپدید شده مالزیایی در ارتباط باشد.

ایلنا: یک مقام ارشد استرالیا گفت دو سر نخ از هواپیمای ناپدید شده، در اقیانوس هند پیدا شده است.

به گزار ایلنا، به نقل از انتخاب، تونی آبوت نخست وزیر استرالیا و مسئول نهاد امنیت دریایی این کشور، در برابر پارلمان این کشور اعلام کرد اطلاعاتی «تازه و معتبر»، مرتبط با هواپیمای مالزی که حدود ده روز پیش ناپدید شده است دریافت کرده که به داده های ماهواره ای متکی است و از اشیائی حکایت می کند که می تواند با جستجوها در ارتباط با هواپیمای ناپدید شده مالزیایی در ارتباط باشد.

یکی از دو شی ای که گمان می رود با پرواز ام اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی در ارتباط باشند و در تصویر ماهواره‌ایی شناسایی شده اند، «۲۴» متر است.

جان یونگ یکی از مسئولان سازمان امنیت دریایی استرالیایی در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد «اشیاء نسبتا مبهم هستند. در تصویر ماهواره‌ای، اشیایی با اندازه مشخص دیده می شود که به احتمال زیاد در آب هستند و زیر آب می روند و بالا می آیند».

وی افزود بزرگترین قطعه احتمالا ۲۴ متر است. قطعه دیگر کوچکتر است».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز