خبرگزاری کار ایران

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۴۸

در این مقاله سراغ مردان بسیار مشهوری رفتیم که در سنی بالاتر از ۵۰ سال طعم پدر شدن را چشیده‌اند.

 حتما در جریان هستید که سن پدر شدن(تولد اولین فرزند برای مردان) در یک قرن گذشته دائما رشدی صعودی داشته و مردانی که در زمانی نه چندان دور قبل از رسیدن به 20 یا حتی 15 سالگی تولد اولین فرزندشان را جشن می‌گرفتند حالا در 30، 40 یا حتی 50 و 60 سالگی برای اولین بار پدر می‌شوند.

آمارها نشان می‌دهد برای نمونه در ایالات متحده سن پدر شدن برای مردان با افزایش 3/5 سال به حدود 31 سال رسیده و همین آمارها مشخص می‌کند حدود 10 درصد مردانِ آمریکایی در سنی بیشتر از 40 سال تولد اولین فرزندشان را جشن می‌گیرند.

با توجه به این آمارها حتما می‌شود انتظار داشت سلبریتی‌ها و افراد مشهور در این مورد هم رکورد مردم عادی را بشکنند و در 60 یا حتی 70 سالگی صاحب فرزند شوند. در این مقاله سراغ مردان بسیار مشهوری رفتیم که در سنی بالاتر از 50 سال طعم پدر شدن را چشیده‌اند. اغلب این سلبریتی‌ها البته پیش از این صاحب فرزند شده بودند و با این حال تصمیم گرفتند در سنینی که تا همین یک قرن پیش انتهای زندگی محسوب می‌شد ورود یک عضو جدید به خانواده‌شان را جشن بگیرند.

هیو گرنت؛ تولد یک فرزند جدید در ۵۸ سالگی

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

جالب است بدانید این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در سال 2011 و در 51 سالگی برای اولین بار طعم پدر شدن را چشید و پس از آن انگار که تازه فهمیده بود می‌تواند صاحب فرزند شود 4 فرزند دیگر هم به خانواده‌اش اضافه شد. آخرین فرزند هیو در سال 2018 و زمانی که او 58 سال داشت به دنیا آمد. مادر 2 فرزندِ هیو تینلند هانگ است و 3 فرزند دیگر را همسر فعلی هیو یعنی آنا اِبِرستین به دنیا آورده است.


مایکل داگلاس؛ ۲۵ سال فاصله بین فرزندان اول و آخر

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

بین دو فرزند اول و آخر این بازیگر مشهور فاصله‌ای 25 ساله وجود دارد. اولین فرزند مایکل ار همسر اولش در سال 1978 به دنیا آمد و دو فرزند دیگر پس از جدایی از همسر اول و ازدواج با کاترین زتا جونز از راه رسیدند. مایکل و کاترین در سال‌های 2000 و 2003 صاحب یک پسر و یک دختر شدند و آخرین فرزند مایکل  زمانی متولد شد که او 58 ساله بود.


بروس ویلیس؛ فقط دختر

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

بروس ویلیس و همسر مشهورِ سابقش یعنی دمی مور صاحب سه فرزند دختر بودند و بروس ناگهان در 57 سالگی به این نتیجه رسید که به اندازه کافی فرزند ندارد. او که حالا همسر اِما همینگ به حساب می‌آمد در 57 سالگی صاحب یک دختر دیگر شد و در نهایت دو سال بعد بروسِ 59 ساله و اِما تولد آخرین دخترشان را جشن گرفتند تا تعداد دخترهای بروس ویلیس به عدد 5 برسد.


جِف گولدبلوم؛ وقتی پس از ۶۰ سال به یاد بچه‌دار شدن می‌افتی

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

جف که حالا 71 ساله است در مصاحبه‌ای مشخص کرد که تا پیش از ملاقات با همسر فعلی‌اش یعنی اِمیلی لیوینگستون هرگز به فکر بچه‌دار شدن نیفتاده بود. به هر ترتیب جف گولدبلوم در 62 سالگی برای اولین بار طعم پدر بودن را چشید و 2 سال بعد و در 64 سالگیِ جف این زوج تولد یک فرزند دیگر را جشن گرفتند. ظاهرا این بازیگر علاقه زیادی به آب دارد چرا که نام دو فرزندش چارلی اوشِن( به معنی اقیانوس) و ریوِر(به معنی رودخانه) جو است.


کلینت ایستوود؛ یک خانواده بزرگ

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

بر خلاف جف گولدبلوم، کلینت ایستوود برای پدر شدن خیلی وقت تلف نکرده و حالا او خانواده‌ای بسیار بزرگ با 8 فرزند دارد. کلینت 6 فرزند دختر به نام‌های لوری، کیمبِر، الیسون، کاترین، فرانچسکا و مورگان دارد و نام دو فرزند پسرش هم کایل و اسکات است. جالب است بدانید این بازیگر و کارگردان مشهور در 4 دهه مختلف صاحب فرزند شده و بزرگترین فرزندش حالا 69 ساله است و کوچکترین فرزندش هم 27 سال دارد. کلینت در زمان تولد آخرین فرزندش 66 ساله بود.


استیو مارتین؛ تولد فرزند اول در ۶۷ سالگی

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

داستان پدر شدن استیو مارتین زمانی جالب می‌شود که به یاد بیاوریم این بازیگر مشهور بیش از همه بابت ایفای نقش یک پدر در فیلم‌هایی چون Parenthood و Father of the Bride در یادها مانده است. در زندگی واقعی اما استیو برای تولد اولین فرزندش تا 67 سالگی صبر کرد. استیو پس از آشنایی و ازدواج با یک نویسنده آمریکایی به نام آن استرینگفیلد، در سال 2012 و در 67 سالگی تولد اولین فرزندش را جشن گرفت.


جورج لوکاس؛ اولین فرزندِ خونی در ۶۹ سالگی

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

کارگردان بزرگ سینما که با مجموعه فیلم‌هایی چون ایندیانا جونز و جنگ ستارگان برای همیشه در تاریخ سینما جاودانه شده البته پیش از رسیدن به 69 سالگی هم طعم پدر بودن را چشیده بود. جورج یک بار به همراه همسرش در آن زمان فرزندی را به سرپرستی پذیرفت و پس از جدایی و زمانی که مجرد بود هم 2 فرزند دیگر را از همین طریق به خانواده‌اش اضافه کرد. در نهایت وقتی جورج 69 ساله بود او و همسر فعلی‌اش یعنی ملودی هابسون صاحب یک دختر شدند که تنها فرزند خونی این کارگردان محسوب می‌شود.


میک جگِر؛ ۸ فرزند برای میکِ افسانه‌ای

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

اگر حتی اندکی به سبک موسیقی راک علاقه داشته باشید حتما خواننده مشهور گروه رولینگ استونز را می‌شناسید که چه با دست‌آوردهای هنری و چه با سبک زندگی جالبش دهه‌هاست که در سر خط خبرهاست. جالب است بدانید فرزند اول میک در حال حاضر 53 ساله است و آخرین فرزند این موزیسین مشهور بریتانیایی هم در سال 2016 و زمانی به دنیا آمد که او 73 ساله بود. بد نیست بدانید میک جگر نه تنها مزه پدربزرگ شدن را چشیده بلکه تقریبا یک دهه قبل و در سال 2014 نتیجه‌دار هم شده است.


رابرت دنیرو؛ فاصله فرزند اول و آخر ۵۱ سال!

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

این هنرمند محبوب و بدون تکرار در سال 2023 تولد هفتمین فرزندش را در 80 سالگی جشن گرفت و او را جیا ویرجینیا چِن دِنیرو نام گذاشت. جیا در حالی به دنیا آمد که در زمان فارغ‌التحصیلی از دبیرستان پدری تقریبا 100 ساله و یک خواهر 70 ساله خواهد داشت. فرزندان رابرت دنیرو از این قرارند: دِرِنا 52 ساله، رافائل 47 ساله، آرون و جولیانِ دوقلو و 28 ساله، اِلیوت 26 ساله، هِلن 12 ساله و در نهایت جیای 1 ساله.


 و در نهایت آل پاچینو؛ طعم پدر شدن در ۸۳ سالگی!

این افراد مشهور در سن بالا پدر شدند+عکس

در سال 2023 یکی از بزرگ‌ترین بازیگران تاریخ سینما در 83 سالگی و به همراه دوست دختر 29 ساله‌اش یعنی نور الفلاح تولد چهارمین فرزندش را جشن گرفت. بزرگ‌ترین فرزند پاچینو یک دختر 34 ساله به نام جولی ماری است و پس از آن این بازیگر صاحب دو فرزند دوقلو به نام‌های انتون و اولیویا شد که حالا 23 ساله هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز