خبرگزاری کار ایران

انتقادی با ۵۰ میلیون بازدید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۴۶

ایلان ماسک با انتقاد از روش راه‌اندازی ویندوز ۱۱ می‌گوید که باید امکان ورود به کامپیوتر بدون حساب مایکروسافت وجود داشته باشد.

ایلان ماسک در ادامه‌ی جنجالی که با محوریت ویندوز ۱۱ به‌وجود آورده بود، این بار مستقیماً مدیرعامل مایکروسافت را خطاب قرار داده است.

ماسک در زیر پست جدید ساتیا نادلا از او درخواست کرد تا مایکروسافت راه‌اندازی کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۱ را بدون نیاز به داشتن حساب کاربری این شرکت فراهم کند.

مدیرعامل تسلا می‌گوید: «اگر بخواهید وارد حساب شوید، ویندوز ۱۱ به شما اجازه نمی‌دهد از ایمیل کاری استفاده کنید و من فقط ایمیل کاری دارم!»

ایلان ماسک که بارها از شرکت‌های بزرگ به‌دلایل مختلف انتقاد کرده و اخیراً روی گوگل متمرکز شده است، این بار با انتقاد از مایکروسافت می‌گوید که این شرکت نباید راه‌اندازی اولیه ویندوز ۱۱ را مشروط‌ به داشتن حساب مایکروسافت کند.

مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس می‌گوید که اخیراً سراغ خرید لپ‌ تاپ ویندوزی جدیدی رفته است که بدون ساخت حساب کاربری مایکروسافت نمی‌تواند از آن استفاده کند: «[ساخت حساب کاربری] یعنی دسترسی هوش مصنوعی آن‌ها به کامپیوترم را فراهم کنم. این چیز جالبی نیست.» پست ایلان ماسک تاکنون نزدیک ۵۰ میلیون بازدید دریافت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز