خبرگزاری کار ایران

دوربین Galaxy Z Fold 6 سامسونگ؛ از شایعه تا واقعیت! + عکس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۰۶

اوایل امروز شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر اینکه سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد 6 آینده خود را به دوربین اصلی با سنسور 200 مگاپیکسلی مشابه گلکسی اس 24 اولترا مجهز کند.

سامسونگ درحال‌حاضر درحال آزمایش یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مانند آنچه در Z Fold 5 یافت می‌شود، برای گوشی تاشو بعدی خود است. البته این شرکت می‌تواند بعدها در روند توسعه این دستگاه از یک دوربین 200 مگاپیکسلی نیز استفاده کند، اما این موضوع بسیار بعید به‌نظر می‌رسد.

همچنین ممکن است سامسونگ از همان دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، سلفی 10 مگاپیکسلی در نمایشگر بیرونی و سلفی زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی استفاده کند. جزئیاتی از دوربین زوم در دسترس نیست، اما سامسونگ احتمالاً از همان سنسور تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری Z Fold 5، استفاده می‌کند و قابلیت زوم دوربرد فانتزی را منحصر به گوشی‌های هوشمند Galaxy S Ultra نگه خواهد داشت.

دوربین  Galaxy Z Fold 6 سامسونگ؛ از شایعه تا واقعیت! + عکس

اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی زد فولد 6 باید در ماه‌های آینده به‌صورت آنلاین فاش شود. به‌غیر از دوربین اما، انتظار می‌رود سایر بخش‌های دیگر ازجمله نسبت ابعاد کلی دستگاه و لولای صفحه بهبود قابل‌توجهی پیدا کنند و ظاهر کشیده این گوشی کمی عریض‌تر شده و قابلیت استفاده بیشتری باشد.

درحال‌حاضر، اگر بهترین گوشی هوشمند پرچمدار اندرویدی را می‌خواهید و به نمایشگر تاشو اهمیتی نمی‌دهید، باید نگاهی به Galaxy S24 Ultra بیندازید. بااین‌حال، کسانی همزمان به‌دنبال سخت‌افزار عالی دوربین و همچنین فرم تاشو گوشی هوشمند خود می‌باشند، احتمالاً باید یک سال و نیم دیگر صبر کرده و منتظر عرضه گلکسی زد فولد 7 باشند.

منبع : وب‌سایت GalaxyClub

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز