خبرگزاری کار ایران

عمر سلیمان:

به ما حق انتخاب بین یک پاکسازی قومی آهسته یا یک کشتار تهاجمی داده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۵۴

یک فعال حقوق بشر گفت: جو بایدن عمداً انسانیت فلسطینی را نادیده گرفته است. او یک چک سفید به نسل کشی داده است. او در این نسل کشی مشارکت فعال داشته است. این سلاح های آمریکایی است که علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌شود.

 دکتر عمر سلیمان  فعال حقوق بشر گفت: در آمریکا چه دولت جمهوری خواه باشد و چه یک دولت دموکرات، فرقی نمی‌کند یک توافق دو حزبی وجود دارد که فلسطینی ها انسان و مستحق حقوق برابر نیستند.

وی گفت: به ما فلسطینی‌ها حق انتخاب بین پاکسازی قومی آهسته و کند یا کشتار تهاجمی داده شده است.

این فعال حقوق بشر گفت: اسرائیل می داند که توسط دولت بایدن یا هیچ دولتی در ایالات متحده پاسخگو نخواهد بود. در واقع، ایالات متحده به اسرائیل یک چک سفید امضا برای نسل کشی داده است.

وی ادامه داد: مردم فلسطین به خاطر جنایتی که مرتکب نشده اند مجازات می شوند.

این فعال حقوق بشر با اشاره به اینکه نحوه پوشش رسانه های غربی در این موضوع کاملا شرم آور است، گفت:  من افرادی را در جامعه خود می شناسم که تک تک اعضای خانواده خود را از دست داده اند. اما در مطبوعات آمریکایی تمرکز کامل بر انسانیت اسرائیل و غفلت کامل از انسانیت فلسطینی بوده است. و شما به سختی می توانید تصاویر مردگان فلسطینی را در سایت برخی از این رسانه های پیدا کنید.

وی گفت: این نحوه پوشش اخبار منزجر کننده است و قطعاً نقش بسزایی در شکل دادن به دیدگاه مردم آمریکا نسبت به آنچه در حال حاضر در حال رخ دادن است، ایفا می کند.

وی با اشاره به اینکه رسانه های غربی به دنبال اسلام هراسی هستند، گفت: چارچوب اسلام هراسی این است که این مردم این مسلمانان، این عرب ها، این فلسطینی ها آنقدر خشن هستند که نباید مانند انسان های عادی با آنها رفتار شود و به عنوان همسایه به آنها اعتماد کرد بنابراین، آنها سزاوار سطحی از خشونت هستند تا از جهان در برابر آنها محافظت کنند. هنگامی که شما این نوع قاب بندی را بپذیرید، تصاویر هزاران نفر را که در بیمارستان ها و پناهگاه های سازمان ملل بمباران می شوند، حتی اگر خبرنگار باشند، می پذیرید. شما جنگ شیمیایی را می پذیرید و قبول می کنید که 2.1 میلیون نفر از گرسنگی می میرند و دنیا هیچ کاری نمی کند.

عمر سلیمان ادامه داد: آیا واقعاً می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که روزی به نقطه‌ای برسیم که دنیا نتواند در این کشتار مداخله کند، زمانی که مردم به معنای واقعی کلمه آب، غذا، برق و سوختشان قطع شده است؟ در حال حاضر حتی در مورد تعداد کشته ها صحبت نمی کنیم. ما در مورد ضربه روحی کسانی صحبت می کنیم که به نحوی از این اتفاق جان سالم به در برده اند. ما عقب نشسته ایم و 2.1 میلیون نفر را تماشا کرده ایم که به گونه ای آسیب دیده اند که برای بقیه جهان مبهم نیست. با این حال، هیچ کس کاری در مورد آن انجام نمی دهد.

 وی با اشاره به اینکه عملکرد بایدن در این دولت عمیقاً ناامیدکننده بوده است، گفت: نه اینکه کسی نمی‌دانست که او طرفدار اسرائیل است. او این را در طول دوران حرفه ای خود به وضوح بیان کرده است. اما من فکر می کنم یک جانبه بودن مواضع، تمام حمایت های بی قید و شرطی که از اسرائیل برای انجام این نسل کشی شده است، سطح نادیده گرفتن فاجعه فلسطین، قطعاً باعث ایجاد حس خشم مردم فلسطین شده است. او حتی نمی‌توانست کلمه «فلسطینی» را بگوید تا اینکه تصمیم گرفت فلسطینی‌ها را به دروغگویی در مورد تعداد کشته‌هایشان متهم کند. ناگهان کلمه فلسطینی در دایره لغاتش پیدا شد وقتی گفت که به اعدادی که از وزارت بهداشت فلسطین می آید اعتماد ندارد. قبل از آن، این همه اسرائیل-حماس، اسرائیل-حماس، اسرائیل-حماس بود، و این پاک کردن عمدی فلسطینیان است.

این فعال حقوق بشر اظهار داشت: چه اسرائیل در حال صلح باشد و چه اسرائیل در حال جنگ باشد، فلسطینی ها در حال پاک شدن هستند. وقتی اسرائیل با همسایگان عرب صلح می کند- توافق ابراهیم- ​​فلسطینی ها پاک می شوند. و وقتی اسرائیل در حال جنگ است، در حال جنگ با حماس است، فلسطینی ها در حال پاک شدن هستند. اما در هر دوی این موقعیت‌ها، فلسطینی‌ها هستند که با خشونت دولت اسرائیل روبرو هستند.

وی گفت: جو بایدن عمداً انسانیت فلسطینی را نادیده گرفته است. او یک چک سفید به نسل کشی داده است. او در این نسل کشی مشارکت فعال داشته است. این سلاح های آمریکایی است که علیه فلسطینی‌ها استفاده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز