خبرگزاری کار ایران

تشریح خدمات فراجا آذربایجان‌غربی به زلزله‌زدگان خوی؛

ارائه روزانه بیش از ۴۰۰ نفر صبحانه و طبخ ۳۶۰۰ قرص نان به همراه خدمات متنوع دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۱۱

فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی ضمن برقراری نظم و امنیت در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، با ارائه روزانه بیش از 400 نفر صبحانه و طبخ حدود 3600 قرص نان به همراه خدمات متنوع دیگر، گام بزرگی را در راستای برقراری آرامش و آسایش شهروندان خویی برداشته است.

طی بازدید میدانی از بخش‌های مناطق زلزله زده خوی، استقرار نانوایی سیار و نیز برپایی موکب الحسین علیه السلام که به همت فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی دایر شده بود و خدمات متنوعی را به شهروندان زلزله زده ارائه می‌دادند، نظر مارا جلب کرد و بر آن شدیم تا بخشی از این خدمات را به تصویر کشیده، منعکس نماییم.

در این راستا با مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان خوی که سرپرستی موکب برپا شده در محدوده مجموعه ورزشی کارگران خوی را نیز برعهده داشت، مصاحبه ای ترتیب دادیم تا از کم و کیف خدمات ارائه شده در این مکان اطلاعاتی کسب نماییم.

حجت الاسلام علی رجایی اظهار داشت : بیش از ۳ روز است جهت ارائه خدمات به شهروندان زلزله زده که در مجاورت استقرار ما در کمپ‌های اسکان موقت حضور دارند، این موکب را برپا نموده ایم و خدمات متنوعی را بصورت روزانه ازجمله؛ ارائه صبحانه به تعداد بیش از ۴۰۰ نفر و همچنین خدمات چایی و آب معدنی برای کلیه مراجعه کنندگان به موکب، عرضه مینماییم.

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان خوی با بیان اینکه تا زمانی که نیاز باشد در محل موکب به فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان ادامه خواهیم داد افزود : در حال حاضر روزانه از ساعت ۷ صبح با ارائه وعده صبحانه و در ادامه با عرضه چایی و آب داغ و آب معدنی از عزیزان زلزله زده پذیرایی میکنیم.

سرپرست موکب الحسین علیه السلام نیروی انتظامی از ارسال کمک‌های مختلف برای زلزله زدگان شهرستان خوی خبرداد و گفت : به محض رسیدن اقلام در اسرع وقت بصورت منظم بسته بندی نموده و در قالب برنامه ای مدون همه ی آنها را به دست زلزله زدگان عزیز خواهیم رساند تا ان شاء الله بخشی از نیازهای آن‌ها را مرتفع نماییم.

سروان بهرام صلحی مسئول نانوایی سیار فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی مستقر در جنب مجموعه ورزشی کارگران شهرستان خوی اظهار داشت : ما روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ عصر برای عموم مردم زلزله زده در شهرستان خوی نان طبخ نموده و بصورت رایگان برای عموم مردم عرضه میکنیم.

وی با بیان اینکه روزانه ۷ کیسه آرد ۴۰ کیلویی جهت پخت نان استفاده می‌کنند، افزود : از این میزان آرد بیش از ۳۶۰۰ قرص نان برای انتفاع عموم مردم طبخ و عرضه می‌گردد.

جمعی از شهروندان حاضر در صف نانوایی سیار نیز با ابراز رضایت و خرسندی از خدمات ارائه شده از سوی نیروی انتظامی، اظهار داشتند: جای بسیار شکرگذاری است که نیروهای انتظامی ضمن تامین امنیت و نظم اجتماعی در نقاط مختلف شهرستان، اقدامات شایسته ای در بحث ارائه خدمات عرضه نان و صبحانه و چای و… انجام می‌دهند.

منبع: خبر خوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز