خبرگزاری کار ایران

به جای شیمی‌درمانی این میوه خوشمزه را بخورید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۴۰

محققان به این نتیجه رسیده اند که مصرف لیموترش سلول های سرطانی را نابود می‌کند.

به گزارش ایلنا، لیموترش محصولی معجزه‌گر در نابودی سلول‌های سرطانی است و ۱۰۰۰۰ بار قوی‌تر از شیمی درمانی عمل می‌کند. از سویی دیگر طعم آن بسیار خوشایند است و عوارض جانبی شیمی درمانی را ندارد. آب لیمو ترش در جلوگیری از سرطان سودمند است.

بسیاری از مردم در اثر سرطان می‌میرند و این درحالی است که این راز همچنان حفظ می‌شود تا منافع شرکت‌های داروسازی به خطرنیافتد.

لیموترش را می‌توان به صورت های متفاوت مصرف نمود؛ قسمت گوشتی آن را خورد، آب آن را نوشید یا به صورت شربت نوش جان کنید.

جالب‌ترین خاصیت لیموترش، تاثیری است که برروی کیست‌ها و تومورها دارد. ثابت شده که این گیاه، درمان‌گر همه انواع سرطان است. همچنین به عنوان یک ضد قارچ و عفونت و کرم محسوب می‌شود. فشار خون بالا را تنظیم می‌کند و ضد افسردگی است و با استرس و اختلالات عصبی مبارزه می‌نماید.

جالب است بدانید منبع این اطلاعات جالب، یکی از بزرگترین تولید کننده‌های دارو در دنیاست. این کارخانه بزرگ دارویی فاش کرده آزمایشات آزمایشگاهی که ازسال ۱۹۷۰ انجام شده، نشان می‌دهد که لیمو ترش سلول‌های سرطانی را در ۱۲ نوع سرطان ازجمله سرطان روده، سینه، پروستات، ریه و پانکراس نابود می‌کند.

منبع:برنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز