خبرگزاری کار ایران

10 کتاب پیشنهادی رضا داوری اردکانی که قبل از مرگ باید خواند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۴۴۹

به گزارش وبسایت عطنا، رسانه تحلیلی دانشگاه علامه طباطبائی، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی پروژه ای را در جهت معرفی کتاب های ارزشمند به مردم ایران شروع کرده است. بر این اساس با نظرخواهی از نخبگان، اساتید و چهره های مشهور فرهنگی و علمی کشور درخواست می شود 10 کتاب ارزشمند را که هر فردی باید قبل از مرگ آنها را مطالعه کند معرفی نمایند. از مصاحبه شونده ها خواسته می شود معرفی کتاب ها برای عموم مردم باشد و لزوما در یک حوزه تخصصی نباشند. لذا می توانند شامل ادبیات و رمان، سیاست و علوم اجتماعی یا تاریخ و فلسفه و غیره باشند.

تاکنون کتاب های پیشنهادی میرجلال الدین کزازی، چهره ماندگار ادبیات ایران و مهدی گلشنی، چهره ماندگار فیزیک ایران در عطنا منتشر شده و هم اکنون کتاب های پیشنهادی رضا داوری اردکانی، چهره ماندگار فلسفه پیش روی شماست.

دکتر رضا داوری اردکانی، متفکر ایرانی و استاد بازنشسته گروه فلسفه دانشگاه تهران است که در سال 1381 به عنوان چهره ماندگار فلسفه انتخاب شد. او از سال 1377 تاکنون ریاست فرهنگستان علوم را برعهده داشته و کسب نشان درجه یک دانش در سال ۱۳۸۴ و دریافت تندیس ویژه فارابی در سال 1386 از جمله افتخارات مهم او محسوب می شوند. داوری بیش از 60 جلد کتاب در حوزه های مختلف فکری منتشر کرده و از چهره های شاخص در حوزه نظریه پردازی فرهنگی و اندیشه فلسفی ایران به شمار می آید.

حجم ویدیو: ۱۰.۵۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۲۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز