خبرگزاری کار ایران

حضور تولیدکنندگان حوزه ساختمان قم در نمایشگاه بین‌المللی دمشق/ حضور فعال مجتمع لوله و اتصالات فرهنگیان قم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۶۸۳

مجتمع لوله و اتصالات فرهنگیان قم در نمایشگاه بویلدکس 2021 دمشق سوریه حضور فعال پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجتمع لوله و اتصالات فرهنگیان قم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان لوله و اتصالات و تجهیزات ساختمانی در این نمایشگاه حضوری فعال داشته که توانسته با شرکت‌های سوری و ایرانی به تفاهم برسد و محصولات ایرانی را به کشور سوریه منتقل کند.

این مجتمع قدمت 30 ساله دارد که بیش از 90 درصد نیاز استان قم و همچنین بخش عمده ای از نیازهای کشور را تامین و از خروج ارز جلوگیری می کند.

مدیرعامل مجتمع لوله و اتصالات فرهنگیان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: یکی از هدف های مهم ما برای حضور در این نمایشگاه، کمک به بازسازی کشور سوریه است تا بتوانیم در کنار دولت و مردم سوریه، در عمران و آبادانی این کشور بکوشیم.

مهندس محمد فرهنگیان گفت: ایران و سوریه دو کشوری هستند که همواره در کنار هم بوده و امروز نیز که این کشور نیاز به بازسازی دارد، این نمایشگاه می تواند محل مناسبی برای معرفی محصولات ایرانی به مردم این کشور باشد.

در این نمایشگاه 35 شرکت ایرانی به‌ویژه واحدهایی از استان قم حضور دارند که آخرین دستاوردهای خود را در حوزه صنعت و تأسیسات، برق، شیرآلات، لوله و اتصالات، سرمایشی و گرمایشی و... به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی دمشق برقرارشده که از ساعت 17 تا 22 پذیرای عمومی مردم به‌ویژه فعالان حوزه صنعت ساختمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز