خبرگزاری کار ایران

ایمان بای سلامی، روزنامه نگار درگذشت

کد خبر : ۱۰۸۳۹۶

خبرنگار اصلاح طلب حوزه مجلس، پس از سالها مبارزه با یک بیماری سخت، صبح جمعه در سن ۳۰ سالگی درگذشت.

ایمان ابراهیمبای سلامی، که او را ایمان بای سلامی صدا می زدند، خبرنگار اصلاح طلب حوزه مجلس، پس از سالها مبارزه با یک بیماری سخت، صبح جمعه در سن ۳۰ سالگی درگذشت.

ابراهیمبای سلامی، دانش آموخته رشته ی خبرنگاری دانشکده ی خبر تهران، در روزنامه های همشهری، یاس نو، تهران امروز، نوروز، حیات نو، اعتماد ملی، شرق، همبستگی سابقه ی فعالیت داشت. او برادر زاده ی غلامحیدر ابراهیمبای سلامی، نماینده ی دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود.

پیکر آن مرحوم جمعه به زادگاهش مشهد مقدس منتقل شده و شنبه با تشییع از حرم رضوی برای تدفین به زادگاهش شهرستان خواف منتقل خواهد شد.

بخشی از آخرین یادداشت او در وبلاگش که در مهر ماه سال ۹۰ نوشته شده، در پی می آید:

«بالاخره پس از گذشت یک سال ونیم از وبلاگ واگویه این وبلاگ توسط اداره رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ وارشاد رفع فیلتر شد. البته علت این فیلتر نوشتن خاطره ای از حاشیه یکی از جلسات مجلس بود، که مسولان دست اندرکار در امور فیلتر از آن تعبیر توهین به مسولان نظام کرده بودند. البته رفتن به این اداره ودادن تعهدات فراوان وثبت نام در دامنه ساماندهی برایم خوشایند نبود ولی به هر حال خودم را ملزم به رعایت قانون دیدم هرچند آن را قبول نداشتم و آن را ظلم مضاعفی در حق خود به عنوان یک خبرنگار می بینم… پس از استراحت دو ماهه در شهرستان به تهران برگشتم تا کارهای درمانی خودم را زیر نظر پزشک معالجم از سر گیرم… یک سال است که از دنیای روزنامه نگاری دور هستم، … در این مدت خیلی سعی کردم به خودم بقبولانم که این شغل دیگر به دردم نمی خورد ولی موفق نشدم؛ آنقدر که حاضر نیستم یک ساعت قدم زدن در راه روهای مجلس را برای مصاحبه با نمایندگان با هر چیز دیگری عوض کنم. شدت این علاقه در مواقع خوابیدن هم دست بردار نیست بقدری که بارها خواب مصاحبه با چند نماینده مجلس را دیدم».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز