خبرگزاری کار ایران

استقرار ۲۱۰۰ پایگاه و صندوق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۱۷

۸ و۷‌ اسفند ماه امسال، صندوق‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در در مزار شهدا، مسیر نمازگزاران و مصلاهای نماز جمعه استقرار می‌یابند.

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی جمعیت هلال احمر از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست شناسایی شده در قالب برنامه ملی فرشتگان رحمت توسط ۷۰۰ پایگاه و ۱۴۰۰ صندوق در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن عبودی مزروعی گفت: به منظور دستگیری و حمایت مادی و معنوی از نیازمندان در آستانه عید نوروز، روزهای پنج شنبه و جمعه ۸ و۷‌ اسفند ماه امسال، صندوق‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در در مزار شهدا، مسیر نمازگزاران و مصلاهای نماز جمعه استقرار می‌یابند.

وی ضمن دعوت از مردم نوعدوست و خیر کشورمان برای مشارکت در این برنامه خداپسندانه، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار همچنین می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را برای کمک به چنین خانواده‌هایی ‌به شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند و یا می‌توانند به منظور اهدای کمکهای غیر نقدی نو شامل: البسه، پتو، کیف، کفش، مواد غذایی تازه و سالم(بدون انقضای تاریخ مصرف)، مواد شوینده و بهداشتی به تمامی مراکز، شعب و خانه‌های داوطلب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز