خبرگزاری کار ایران

گسترش مراکز تخصصی هلال احمر در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۱۳

اگر افراد از علم لازم و کافی در روند امدادرسانی برخوردار نباشند، امدادرسانی ها با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات ضمن اشاره به اینکه باید مراکز تخصصی هلال احمر در سراسر کشور گسترش یابد، افزود: لازم است در این مراکز تخصصی حوادثشبیه سازی شوند تا روند امدادرسانی در حوادثبا سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردم جمعیت هلال احمر، سید امیر محسن ضیائی پایان سفر یک روزه خود به استان اصفهان، ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات جمعیت هلال احمر این استان، از مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات و از قسمت های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه باید امدادرسانی ها نیز به شیوه علمی صورت گیرد اظهار کرد: اگر افراد از علم لازم و کافی در روند امدادرسانی برخوردار نباشند، امدادرسانی ها با مشکل مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه بایستی مراکز تخصصی امداد و نجات در سراسر کشور گسترش یابند تصریح کرد: نیاز به سرمایه گزاری های لازم در این زمینه وجود دارد و بایستی این مراکز بیش از پیش گسترش یابند.

ضیائی بکارگیری متخصص و کارشناس را در این مراکز از اولویت های این حوزه برشمرد و تأکید کرد: بایستی هر استان به مراکز تخصصی امداد و نجات مجهز باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است حوادثدر مراکز تخصصی امداد و نجات شبیه سازی شوند تا کاستی های موجود در روند امدادرسانی اصلاح شده و در زمان وقوع بحران و حوادث، بهترین عملکرد از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز