خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها:

به نقاط محروم کشور نگاه ویژه‌ای شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۱۱

مردم شوراها را باید بشناسند و درخواست ما از مسئولان این است که قانون اساسی را ملاک عمل در تعامل با شوراها قرار دهند.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: باید تلاش کنیم به روستاها و نقاط محروم کشور نگاه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا بصیری‌پور در نشست امروز شورای عالی استان‌ها که در محل ساختمان قدیمی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: دهه مبارک فجر اوج سرافرازی ملت ایران است و به اعتراف دوست و دشمن این انقلاب از بزرگترین حوادثبشری بوده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاتمه داد گفت: انقلاب نقطه عطفی شد که تاثیر بسیاری در نبردهای سیاسی جهان را به جا گذاشت.

بصیری‌پور خاطرنشان کرد: یکی از نشانه‌های انقلاب اسلامی بحثبیداری اسلامی است و ما به طور قطع تلاش می‌کنیم این حکومت را به عنوان یک الگو به تمامی حکومت‌های جهان معرفی کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حضور همه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: دهه فجر، دهه ارزش‌ها است که میزان دلبستگی و وابستگی ما به انقلاب و نظام اسلامی را نمایان می‌کند.

ریاست شورای عالی استان‌ها افزود: حضور فعالانه در این راهپیمایی تجدید میثاق با نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شورای عالی استان‌ها به عنوان دومین پارلمان کشور است و وزن شوراها وزن مردم است؛ بیان کرد: ۱۱۷ هزار عضو شورایی در ۳۱ استان کشور وجود دارد که می‌تواند مشابه مجلس طرح و لایحه ارائه دهند.

بصیری‌پور ادامه داد: مردم شوراها را بباید شناسند و درخواست ما از مسئولان این است که قانون اساسی را ملاک عمل در تعامل با شوراها قرار دهند.

وی با اشاره به دیداری که با وزیر کشور داشته است اضافه کرد: در این جلسه پیشنهاد کردیم که وزیر کشور در سفرهای استانی جلساتی با شوراهای شهر و روستایی استان‌ها داشته باشند.

رئیس شورای عالی استانها با یادآوری اینکه نقش شوراها در معرفی شوراهای سراسر کشور تاثیرگذار بوده است اشاره کرد: باید با مسئولان کشور بیش از پیش رابطه و تعامل برقرار کرده و از نظرات شوراهای روستاها و شهرها استفاده کنیم. همچنین باید تلاش کنیم به روستاها و نقاط محروم کشور نگاه ویژه‌ای شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز