خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح ثبت مراکز فعال مردمی راهیان‌ نور

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۷۰

براساس اعلام این ستاد، تمامی موسسات و مراکز مردمی می‌توانند برای بهره مندی از خدمات اطلاع رسانی، مشاوره و هدایت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نسبت به درج اطلاعات و ظرفیت‌های خود اقدام کنند.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از آغاز طرح ثبت مراکز فعال مردمی راهیان نور خبر داد.

به گزارش ایلنا از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، براساس اعلام این ستاد، تمامی موسسات و مراکز مردمی می‌توانند برای بهره مندی از خدمات اطلاع رسانی، مشاوره و هدایت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نسبت به درج اطلاعات و ظرفیت‌های خود اقدام کنند.

این طرح در راستای سیاست های ستاد مرکزی راهیان نور کشور و بمنظور مدیریت یکپارچه و متمرکز و ساماندهی و تسهیل حضور عموم مردم بویژه کاروان های غیرمتمرکز در مناطق عملیاتی، طرح ثبت موسسات و فعالان مردمی راهیان نور سراسر کشور آغاز شده است.

بر اساس تدابیر و سیاست‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به عنوان بازوی اجرایی ستاد مرکزی راهیان نور کشور، متولی اعزام متمرکز زائران شهدا به مناطق عملیاتی است.

تمامی موسسات، مراکز و افرادی که طی سال های گذشته اقدام به اعزام غیرمتمرکز، خدمات رسانی، اسکان، حمل و نقل، واحدهای پذیرایی و خدمات رفاهی به زائرین راهیان نور در سطح کشور کرده اند می توانند برای بهره مندی از خدمات اطلاع رسانی، مشاوره و هدایت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نسبت به درج اطلاعات و ظرفیت های خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز