خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ازدغدغه‌های اصلی دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۸۶

«رسانه‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت هردو در متن دولت قرار دارند و تلاش جدی دولت نیز بر ترویج این فرهنگ است.»

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه یکی از ابتدایی‌ترین حرکت‌های دولت یازدهم، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهدا بوده است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دغدغه‌های اصلی دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در افتتاحیه همایش تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار وشهادت که صبح امروز(۱۸ مردادماه) برگزار شد؛ علیرضا معزی، با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو دغدغه‌های اصلی دولت است گفت: رسانه‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت هر دو در متن دولت قرار دارند و تلاش جدی دولت نیز بر ترویج این فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابتدایی‌ترین حرکت‌های دولت یازدهم، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهدا بوده، ادامه داد:
امروزه در رسانه‌ها همواره قطعاتی از وصایای شهدا مطرح می‌شود که برای ما این امر کافی نیست.

معزی افزود: ما احتیاج داریم که فرهنگ ایثار و شهادت را نه تنها برای مخاطبانی خاص در یک دهه خاص بلکه برای دیگر مخاطبان نیز عنوان کنیم.

خبرنگاران تالیان حضرت زینب هستند

در ادامه این مراسم، عبد الرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛ به تاثیر آموزه‌های قرآن وعترت در فرهنگ ایثار وشهادت اشاره کرد و گفت: ایثار وشهادت پایه و اساس دین اسلام و آموزه‌ای به جا مانده از ائمه برای مسلمین است.

وی ادامه داد: انقلابیونی که انقلاب ودفاع مقدس وادبیات مقاومت را رقم زدند الگوی مسلمانان جهان هستند، اکنون نیز مسلمان غزه با الهام از این ادبیات درمقابل اشغالگران رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند.

عزیزی افزود: خبرنگاران تالیان حضرت زینب هستند ومسئولیت دارند که این کار را به بهترین نحو به انجام برسانند چه بسیار شهداوجانبازان خبرنگاری که در عراق افغنستان وفلسطین در خط مقدم حوزه خبر و اطلاع رسانی متحمل بیشترین خطرات شدند اما کار خود را بر خود پسندی وشهرت ترجیح دادند.

رئیس کمیسیون ارتباطات مجلس بیان کرد: اگر چه امروزه امپراطوری رسانه‌های وابسته به صهیونیست جنایات این رژیم را که بعضا همزمان با المپیک و یا جام جهانی رخ می‌دهد در زیر پوشش خبر پیچیده شدن پای یک ورزشکار صهیونیستی پنهان می‌کنند اما خبرنگاران مسلمان وظیفه دارند که بر غول رسانه‌های غربی غلبه کنند.

عزیزی گفت: شالوده ورکن شعار مقام معظم رهبری یعنی «اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی» فرهنگ ایثار وشهادت است که تبیین آن بر عهده خبرنگاران قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز