خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی:

مردم باید به موضوع عفاف وحجاب ورود پیدا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۵۵

موضوع عفاف و حجاب باید توسط تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها(سازمان‌های مردم نهاد) به سامان برسد و این موضوع چیزی نیست که با امکانات دولتی و رسمی قابل انجام باشد.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: اجازه فعالیت به تشکل‌ها و سمن‌ها در زمینه عفاف و حجاب داده می شود و تشکل‌های مردمی علاقه‌مند می‌توانند با دریافت مجوزرسمی در این زمینه فعالیت کنند.

به گزارش ایلنا، مرتضی میرباقری گفت: موضوع عفاف و حجاب باید توسط تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها(سازمان‌های مردم نهاد) به سامان برسد و این موضوع چیزی نیست که با امکانات دولتی و رسمی قابل انجام باشد.

میرباقری با بیان اینکه مردم باید در موضوع عفاف وحجاب ورود پیدا کنند، افزود: درصورتی که موضوع عفاف و حجاب براساس مبانی عرفی، توسط خود مردم تذکر داده شود این موضوع سامان می یابد.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی همچنین درآستانه ماه رمضان گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان باید رونق یابد و به صورت هرچه با نشاط تر برگزار شود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم در این خصوص با همه دستگاه‌ها انجام شده است.

قائم مقام وزیرکشور با تاکید بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان در ساعات ˈافطار تا سحرˈ گفت: همه دستگاهها به صورت متمرکز باید در ساعات مشخص افطار تا سحر برنامه‌های خود را اجرا کنند.

میرباقری همچنین ادامه داد: تذکراتی هم در خصوص چگونگی برگزاری برنامه‌های شب‌های رمضان به همه دستگاه‌ها اعلام شده است که باید همه آنها مد نظر قراردهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز