خبرگزاری کار ایران

دومین آتش سوزی در مزارع و جنگل های گچساران:

روستای «آرو» گچساران در محاصره آتش / جنگل‌ها، باغات و مزارع در حال سوختن

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۱۹

فرماندار شهرستان چرام به همراه نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی شهردار در روستای آرو شهرستان گچساران حضور یافته‌اند، اما شعله‌های آتش همچنان در حال سوزاندن جنگل‌ها، مزارع و باغات است.

دهیار روستای «آرو» در گچساران از آتش سوزی بخش وسیعی از جنگل‌ها، باغات و مزارع این روستا خبرداد.

«معصوم علی منصورنژاد» دهیار روستای «آرو» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در گچساران با اعلام این مطلب گفت: روستانشینان از ساعات اولیه آتش سوزی در تلاش برای خاموش کردن شعله‌های آتش هستند.

او ادامه داد: فرماندار شهرستان چرام به همراه نیروهای امدادی هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری در روستای آرو شهرستان گچساران حضور یافته‌اند، اما شعله‌های آتش همچنان در حال سوزاندن جنگل‌ها، مزارع و باغات است.

دهیار روستای «آرو» شهرستان گچساران در کهگیلویه و بویراحمد، خسارات وارده و سطح هکتاری آتش سوزی در این روستا را نامعلوم عنوان کرد.

منصورنژاد، دلیل آتش سوزی مزارع و باغات در روستای «آرو گچساران» را سهل انگاری و بی‌احتیاطی یکی از روستانشینان در خاموش کردن آتش ذکر کرد.

وی از مسئولان خواست برای جلوگیری از ورود احتمالی آتش به منازل مسکونی و خطرات احتمالی دیگر، تمهیدات لازم را بیاندیشند.

روستای «آرو» از روستاهای شهرستان گچساران در کهگیلویه و بویراحمد است که با شهرستان «چرام» در این استان حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

به گزارش ایلنا، جنگل‌های روستای «نازنگون باشت» نیز عصر دیروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۹۳ در آتش سوخت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز