خبرگزاری کار ایران

با بازگشایی مدارس انجام می‌شود؛

اجرای طرح ویژه ترافیکی امنیتی برای مدارس استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۷۵

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس و تدابیر نیروی انتظامی گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی بازگشایی مدارس در زنجان انجام شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان زنجان،  فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بدون شک نقش مدرسه و دانشگاه در برقراری امنیت ، نهادینه سازی قانون گرایی، ضابطه مندی و مقابله با معضلات و آسیب های اجتماعی بسیار مهم و اساسی است.

سردار رحیم جهانبخش با اعلام اینکه انسجام و تعامل بین پلیس ، مدرسه و دانشگاه چشم اندازی روشن و افقی درخشان را از امنیت مطلوب و پایدار نوید می دهد گفت : امید است، با آغاز سال تحصیلی جدید  قلب ها نزدیکتر و اراده ها برای تعالی و شکوفایی استعداد های فرزندان این مرز و بوم مصمم تر شده و گام ها برای مقابله با مجرمان و قانون شکنان استوارتر شود.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید پلیس به‌ صورت محسوس و نامحسوس برای افزایش ضریب امنیت دانش آموزان در اطراف مدارس فعالیت خواهد کرد و ماموران انتظامی این استان آمادگی لازم برای ایجاد نظم و امنیت و روان‌سازی‌ ترافیک را دارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش مهم والدین در پیشگیری از حوادث ترافیکی برای دانش آموزان در مسیر منزل تا مدرسه و برعکس گفت: والدین همکاری لازم را با مسئولان مدارس در انتخاب سرویس‌های ویژه نقل و انتقال دانش آموزان داشته باشند و پلیس راهنمایی و رانندگی برابر وظایف ذاتی خود علاوه بر انتظام بخشی به عبور و مرور ساماندهی سرویس های مدارس را نیز با جدیت پیگیری می کند.

سردار جهانبخش افزود: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، پلیس با تمام توان از نزدیک شدن عوامل فروش مواد مخدر  به محیط پیرامونی مدارس و حضور عناصر نامطلوب و مزاحم به ویژه برای دانش‌آموزان دختر در اطراف محیط‌های آموزشی و مسیر تردد آنان جلوگیری خواهد کرد تا اسباب آرامش دانش‌آموزان فراهم شود و در این فعالیت از تجربه سال‌های گذشته و موارد رخ‌داده نیز به خوبی استفاده خواهد شد تا نقاط ضعف به صورتی شایسته تقویت شود.

وی بیان کرد: رانندگان خودروها هنگام تعطیلی مدارس، از توقف دوبله و چند لایه در مقابل مدارس اجتناب کنند تا مشکلات عبور و مرور در معابر برای سایر شهروندان بوجود نیاید و خانواده ها توجه داشته باشند که هرگونه اعمال خلاف مقررات آنان و رانندگان سرویس مدارس موجب بدآموزی و پایبند نماندن دانش آموزان به قوانین و مقررات می شود.

وی عنوان کرد: هدف نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت و ایجاد محیطی آرام برای دانش آموزان و ایجاد احساس امنیت وآرامش برای شهروندان است که عوامل گشت های خودرویی، موتورسیکلت و پاس پیاده دراطراف مدارس مستقر می شوند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان، افزود: به همین منظور پلیس با موتورسیکلت سواران متخلف که درمقابل مدارس اقدام به اجرای عملیات های خطرناک می کنند، تجمع‌های جوانان و افراد معلوم الحال در اطراف مدارس، اخلال گران درنظم عمومی برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز