خبرگزاری کار ایران

حقیقی مطرح کرد:

برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ناشران جدید/ انتخابات پیشرو در شهرستان‌ها آسیب‌شناسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۹۷

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب باید مفید و با حضور ناشران جدید برگزار شود، گفت: از ظرفیت بخش خصوصی، بانک ها، واحدهای تولیدی و صنایع در این نمایشگاه استفاده شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، استاندار زنجان، امروز در یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طرح هایی در حوزه پیشگیری از طلاق اعتیاد و آسیب های اجتماعی تهیه شده که نیازمند بازبینی است.

 فتح اله حقیقی، خطاب به مدیران استان،گفت: در موضوعات ملی و فراملی بدون اینکه بنده تاکید کنم به صورت خودجوش حضور داشته باشید واین موضوع را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنید.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیازمند انسجام بین مدیران هستیم، اظهار کرد: مخاطب یک استاندار و یک مدیر؛ همه مردم هستند و دیدار با عموم مردم حتی در روستاها موجب دلگرمی مردم می شود و مدیران هم در این مناطق حضور داشته باشند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هفته فرهنگی یکی از اقدامات اثرگذار در استان بود، گفت: انسجام و هماهنگی موجود و اقدامات انجام شده از ماه ها قبل برنامه ریزی شده است.

به گفته حقیقی، از اول مهرماه دور دوم سفر به روستاها آغاز و جلسات اقتصاد مقاومتی به صورت مشترک استان و شهرستان ها تشکیل می شود.

مقام عالی استان با بیان اینکه در خصوص اربعین جلسات و مصوبات متعددی داشتیم، افزود: در این جلسات تصمیمات مهمی اتخاذ شده است که لازم است در اختیار دستگاه های مربوطه قرار گیرد، همچنین به دنبال تامین امنیت، اطلاع رسانی و تغذیه زائران هستیم.

وی در ارتباط با نمایشگاه کتاب هم گفت: نمایشگاه کتاب باید مفید و با حضور ناشران جدید برگزار شود؛ از ظرفیت بخش خصوصی، بانک ها، واحدهای تولیدی و صنایع در این نمایشگاه استفاده شود.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه گروه ناظری بر اجرای سند تحول آنوزش و پرورش تشکیل شود و گفت: انتخابات پیشرو در شهرستان ها آسیب شناسی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز