خبرگزاری کار ایران

افزایش 13 مدرسه نوساز به مدارس زنجان در سال تحصیلی جدید / مدارس خشت و گلی از چرخه آموزشی زنجان خارج شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۶۲۵

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به برنامه های کمیته تامین و تجهیزمدارس استان،گفت: 13 مدرسه از سازمان نوسازی استان در سال‌جاری تحویل گرفته می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، در نشست خبری با خبرنگاران ، با اشاره به برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، برای بازگشای مدارس استان، اظهار داشت: تدوین برنامه‌های راهبردی و راهبران نظام آموزشی از جمله برنامه های مدون برای سالتحصیلی امسال خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، همچنین با بیان اهمیت سامانه تجمیع اطلاعاتی دانش آموزان بازمانده از تحصیل ، گفت: زنجان استان برتر در حوزه آموزش ابتدایی بوده که 18 هزار و 200 نفردانش آموز پایه اول ابتدایی در روز شکوفه ها سال جاری وارد مدرسه می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه اکثر مدارس استان آمادگی لازم را برای شروع سال تحصیلی جدید دارد، اضافه کرد: مدارس خشت و گلی از چرخه آموزشی زنجان خارج شده است.

وی، با اشاره به طرح بازدید از مدارس استان خاطر نشان شد: همه مدارس غیر دولتی استان در دو نوبت برای جلوگیری از تخلفات احتمالی بازدید شده است.

رفیعی، با اشاره به سازماندهی مدارس استان برای هر چه بهتر شدن اقدامات آماده سازی در راستای تعلیم و تربیت ، یادآورشد: از اول مهر ماه هیچ مدرسه در استان زنجان بدون معلم نخواهد بود.

وی، با اشاره به رشد 3 درصدی دانش استان، گفت: بالغ بر 199هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل خواهند شد.

رفیعی ، با اشاره به طرح نظارتی در مدارس برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی نیز ، خاطر نشان شد: در سال تحصیلی جدید آسیب های اجتماعی در مدارس رصد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز