خبرگزاری کار ایران

حقیقی تاکید کرد:

دولت و دستگاه قضا در حال حل مشکل پسماند روی زنجان/ تعیین تکلیف بیش از ۷ میلیون تن، پسماند روی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۴۶۳

استاندار زنجان با اشاره به مساعدت دستگاه قضایی در بحث پسماندهای روی گفت: امیدواریم هرچه زودتر پسماندهای روی به نفع استان تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی در جمع خبرنگاران در ارتباط با پسماندهای روی زنجان، گفت: در این رابطه از قوه قضائیه تشکر می‌کنم، چون واقعا کمک کردند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این پرونده در قوه قضائیه مطرح شده بود، تصریح کرد: آقای رئیسی در همان لحظه که موضوع را مطرح کردیم به معاون اول خود دستور داد که موضوع را پیگیری کند و وی نیز بلافاصله مدارک و مستندات را درخواست کردند و ما نیز تحویل دادیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه برای حل این موضوع هیأتی به استان اعزام شده است، اضافه کرد: امیدواریم این موضوع هرچه زودتر به سرانجام برسد، چون یکی از کارهای بزرگی است که لازم بود برای استان انجام شود.

حقیقی با اشاره به اینکه با تشکیل کمیته‌های ویژه مصرانه پیگیر حل موضوع پسماند در استان هستیم، ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر پسماندهای روی به نفع استان تعیین تکلیف شده و نتیجه مثبت آن را مردم مشاهده کنند.

به گفته استاندار زنجان رفع معضل چندین ساله پسماند روی به اهتمام و همکاری دستگاه‌های متولی نیاز دارد، موضوعی که مردم نیز به جدیت خواستار حل و رفع آن هستند.

هم‌ اکنون بیش از ۷ میلیون تن، پسماند روی در زنجان وجود دارد که به نفع مردم این استان تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز