خبرگزاری کار ایران

غفاری خبرداد:

آتش‌نشانان مراسم یازدهم محرم زنجان به حالت آماده باش در آمدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۷۷۲

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: امروز یازدهم محرم آتش‌نشانان زنجانی در همه ایستگاه‌ها آماده‎باش هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی زنجان، حسن غفاری اظهار کرد: به مناسبت برگزاری مراسم یازدهم محرم (دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان) از ساعات ابتدایی امروز تا پایان مراسم آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل خواهند بود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و  خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به پیش‌بینی سازمان برای استقرار نیروها در نقاط مختلف مراسم یازدهم محرم گفت: امروز همچنین 22 آتش‌نشان به صورت پیاده در مرکز دسته، 26 آتش‌نشان به همراه موتور و خودرو در نقاط مختلف مراسم عزاداری حضور  دارند.

وی افزود: برای تأمین ایمنی بیشتر 36 نفر از آتش‌نشانان در ایستگاه‌های 6 گانه آتش‌نشانی وظیفه پشتیبانی نیروها را به عهده داشته و  11 خودرو با مأمور آتش‌نشانی وظیفه پشتیبانی برای تأمین ایمنی مراسم را عهده‌دار خواهند بود.

مدیر روابط‌عمومی‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: برای برگزاری ایمن مراسم یازدهم محرم بیش از 80 آتش‌نشان تأمین ایمنی مراسم دسته عزاداری را عهده‌دار خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز