خبرگزاری کار ایران

علی اکبری مطرح کرد:

۴۶ دستگاه سواری کرایه به ناوگان حمل ونقل روستایی استان زنجان محلق شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۴۸

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در راستای طرح توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی استان زنجان، ۴۶ دستگاه ناوگان سواری کرایه از طریق تسهیلات به متقاضیان واگذار و به چرخه حمل ونقل جاده ای استان ملحق شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، عبدالحسین علی اکبری، در مراسم رونمایی از 46 دستگاه ناوگان سواری کرایه گفت: با انعقاد تفاهمنامه مشترک سازمان راهداری وحمل  و نقل جاده ای با صندوق کارآفرینی امید و شرکت خودروساز و به منظور توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستایی، این طرح کلید خورد و با پیگیری‌های صورت گرفته در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان،توانستیم 46 دستگاه خودروی سمند را به متقاضیان تحویل دهیم.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: 30 دستگاه سمند از محل صندوق توسعه ملی عشایری و روستایی با صندوق کارآفرین امید و 16 دستگاه از منابع داخلی سازمان، تامین شده اند .

وی تصریح کرد: با واگذاری این خودروها، علاوه برنوسازی ناوگان سواری کرایه برون شهری استان زمینه اشتغال 80 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: 40 شرکت مسافربری حمل ونقل داخلی  و 2 شرکت بین المللی، 6 پایانه مسافربری حمل ونقل مسافری 859 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری اعم از 146 دستگاه اتوبوس، 230 دستگاه مینی‌بوس و 483 دستگاه سواری با عمر متوسط و 2011 راننده  در بخش حمل ونقل مسافر استان زنجان فعال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز