خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان:

مرکز فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی افق ابهر آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۸۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ساختمان مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک صنعتی افق ابهر آماده بهره برداری است.

به گزار ایلنا از زنجان، ایرج احمدی امروز با اعلام این خبر افزود: این مرکز امکانات خوبی از از جمله سالن آمفی تئاتر برای برگزاری دوره های آموزشی و سایر برنامه ها دارد.

وی در تشریح کارکرد این مرکز گفت: مرکز کسب و کار، محلی است که در شهرک های فناوری و یا شهرک‌های صنعتی بزرگ به منظورایجاد امکانات مناسب جهت استقرار ارایه کنندگان خدمات کسب و کار در زمینه های مختلف نظیر فنی و مهندسی، فناوری، مدیریتی،مالی و حقوقی، بازاریابی، آموزشی و... احداث می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان افزد: در این مرکز علاوه بر بهره مندی مشاوران از فضای فیزیکی مناسب جهت دفتر کار، امکان استفاده از بخش های مشترک نظیر سالن کنفرانس و جلسات، کلاس های آموزشی ، کتابخانه و...  نیز وجود دارد.

احمدی اظهار داشت: علاوه بر مرکز کسب و کار در شهرک صنعتی افق ابهر، مخابرات (فیبر نوری) و پست برق این شهرک نیز آماده بهره برداری است که در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها افزون بر 165 میلیارد ریال هزینه شده است.

شایان ذکر است شهرک صنعتی افق ابهر با 700 هکتار مساحت در کیلومتر 100 آزادراه زنجان-تهران (ضلع شمالی) واقع گردیده و امکانات زیربنایی آن از قبیل آب، برق، گاز و شبکه مخابرات تامین گردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز