خبرگزاری کار ایران

طغرا نگار تاکید کرد:

ضرورت توجه به بحث آموزش‌های مهارتی / دانشگاه علمی کاربردی درصدد تخصصی کردن رشته‌ها است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۶۶

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان، گفت: توسعه جامعه بدون در نظر گرفتن امر دانش، امکان‌پذیر نیست و دانشگاه جامع علمی کاربردی با برخورداری از آموزش‌های مهارت محور و کاربردی در تحقق توسعه آفرینی می‌تواند مؤثر باشد که ضروری است توجه به بحث آموزش های مهارت شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسن طغرانگار ، گفت: دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان،  در سه محور آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی و دانشجویی فعالیت می‌کند. 

طغرا نگار، از تحصیل سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان خبر داد و گفت: هزار و ۳۰۰ نفر از این دانشجویان سال تحصیلی گذشته جذب این دانشگاه شدند. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان خبر از تدریس  ۵۵۰ مدرس در این دانشگاه داد.

طغرانگار همچنین بابیان اینکه مراکز دانشگاه علمی کاربردی در استان زنجان کاهش‌یافته اسـت، تصریح کرد: این دانشگاه  به دنبال تخصصی کردن رشته‌ها است و درصدد تربیت دانشجویان متخصص بر اساس نیاز روز جامعه مراکز خود را کاهش داده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی برای حوزه اشتغال و کارآفرینی است، افزود: در این میان باید به بحث آموزش‌های مهارتی توجه شود. 

طغرانگار تصریح کرد: این دانشگاه به مهارت فارغ‌التحصیلان تأکید دارد و باید در دانشگاه‌ها به مهارت‌آموزی بیشتر توجه شود تا بعد از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مهارت لازم را کسب کرده و اشتغال ایجاد  کنند. 

وی افزود: زیرساخت‌های خوبی در استان زنجان برای آموزش‌های مهارتی وجود دارد و در این میان مهارت‌آموزی متناسب با نیازهای استان موردتوجه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان بابیان اینکه ۱۸ مرکز علمی کاربردی در زنجان فعال بود و امروز کاهش‌یافته اسـت، یادآور شد: در حال حاضر دو مرکز معین دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و خانه کارگر جذب دانشجو دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز