خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی زنجان خبر داد:

دومین تصفیه خانه آب استان زنجان با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۰۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره در هفته جاری و با حضور اردکانیان وزیر نیرو افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: برای اجرای این طرح بیش از 520 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با اجرای تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره، آب شرب و بهداشتی پایدار برای این دو شهر تامین خواهد شد.

وی افزود: این طرح شامل احداث تصفیه‌خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره با ظرفیت ۴۰۰ لیتر بر ثانیه، خطوط انتقال و جمع‌آوری آب به طول بیش از ۵۸کیلومتر و احداث ۵ باب مخزن به حجم ۲۳ هزار مترمکعب است.

این مسئول خاطر نشان کرد: با اجرای طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره سالانه 12 میلیون متر مکعب آب شرب از سد کینه ورس به شهرهای ابهر و خرمدره تامین خواهد شد.

جزء قاسمی گفت: این طرح با هدف تامین آب از منابع سطحی و کاهش برداشت از منابع آب زیرزمینی و همچنین رفع مشکل کمبود آب و قطعی های مکرر در ابهر و خرمدره اجرا شده است، افزود: برای تکمیل این طرح بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان یادآور شد: تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای زنجان، ابهر، ماهنشان و دندی نیز در دست بهره برداری بوده و تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای خرمدره، زرین آباد و ارتقاء مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز