خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت در استان زنجان؛

کارمندان از آموزش‌های رایگان جمعیت هلال احمر بهره مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۹۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دولت برای کارمندان دستگاه های اجرایی این استان آموزش‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به صورت رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی اظهار کرد: ارائه این آموزش‌ها به منظور ارتقای سطح آگاهی کارکنان در برابر حوادث احتمالی انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: آموزش‌های مربوط به کمک‌های اولیه و چگونگی مواجهه با حوادث در هنگام وقوع آن یکی از مهمترین آموزش‌ها به شمار می‌رود که می‌تواند در حفظ سلامت افراد تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی گفت: باید آموزش‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات ‌گسترش یافته و شاهد ترویج آن در جامعه باشیم.

میرزایی ادامه داد: به منظور اطلاع از نحوه برگزاری این دوره‌های آموزشی هر کدام از دستگاه‌های اجرایی علاقه‌مند می‌توانند در سطح شهرستان‌ها با روسای شعب و در مرکز استان نیز با معاونت آموزش و پژوهش هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان در صورت داشتن سئوال و یا هماهنگی برای دریافت آموزش می‌توانند با شماره 8- 33329046 داخلی 247 رئیس اداره آموزش تماس برقرار کنند.

وی گفت: آموزش کمک‌های اولیه به مدت 22 ساعت و آمادگی در برابر مخاطرات نیز به مدت هشت ساعت ارائه خواهد شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: برای شرکت کنندگان در این دوره‌های آموزشی گواهینامه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز