خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات والیبال دسته 3 قهرمانی کشور به میزبانی زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۸۰

مسئول روابط عمومی هیأت والیبال استان زنجان، گفت: به پیشنهاد علی صمیمی ریاست هیأت استان به فدراسیون والیبال کشور مبنی بر قبول میزبانی مسابقات کشوری، این مسابقات در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سالار حاجی علی مددی امروز با اعلام این خبر، با بیان اینکه میزبانی مسابقات مهم ورزشی گامی مهم در توسعه شهرستان ها محسوب می شود، اظهار امیدواری کرد: شاهد استقبال خوب مردم بخصوص جوانان ورزش دوست شهرمان در جایگاه تماشاچی های این مسابقات باشیم.

وی ، ادامه داد:  با واگذاری میزبانی مسابقات مهم ورزشی به شهرهای مختلف در ایران می‌توان امیدوار بود رشد و توسعه شهرهای دیگر کشور سرعت گیرد و این رشد در بخش گردشگری نیز با توجه به نمایش توانمندی‌های این شهر و مجبور شدن مدیران و ارگان‌های دولتی برای بهبود زیرساخت‌ها بیشتر نمود دارد.

این مسئول در زنجان، رشد فرهنگ جامعه در شهرهای غیر از پایتخت را مهم ارزیابی کرد و گفت: امید است  با میزبانی و تعاملی که با گردشگران به وجود می آید شاهد بهبود  بازی دوسربرد برای وزارت ورزش و فدراسیون‌ها باشیم.

حاجی علی مددی در پایان اضافه کرد: این مسابقه از تاریخ نوزدهم تا بیست و پنجم مرداد ماه در سالن های ورزشی شماره 1و 2 دانشگاه زنجان به صورت جداگانه (دختر و پسر) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز