خبرگزاری کار ایران

در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر عنوان شد؛

تعطیلی هر رسانه به معنای خاموشی یک صداست/ علاقمند به درآمد پایدار مطبوعات کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۱۹۵

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به رسالت خطیر خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و بیان حقایق جامعه گفت: تعطیلی هر رسانه به معنای خاموش شدن یک صدا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسعود بصیری امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان، با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: تعطیل شدن هر رسانه به معنای خاموش شدن یک صداست.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بر ضرورت حضور فعال خبرنگاران در تمام عرصه ها یادآور شد: علاقمند به درآمد پایدار مطبوعات کشور داریم ولی وابستگی رسانه ها به احزاب و دولت موجب عدم تحقق این مهم شده است.

وی با یادآوری اینکه در صحنه بودن رسانه های کشور موجب عدم اثرگذاری توطئه رسانه های دشمن شده است، افزود: با وجود اینکه بیش از 25 میلیون خانواده در آمریکا نگران وعده غذایی بعدی خود هستند، امام تصویری که از غرب در فضای مجازی ایجاد شده، اغواگرانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بر ضرورت توجه به حوزه جریان‌شناسی غرب تاکید کرد و گفت: خبرنگاران نیز باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

در ادامه مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از اهمیت برگزاری چنین جشنواره هایی بین خبرنگاران برای ایجاد رقابت جهت تولید آثار پرمحتوا سخن گفت و اظهار کرد: توسعه فعالیت های تولیدی رسانه ای از مزایای چنین جشنواره هایی است.

محمد رضا دربندیبا بیان اینکه کپی برداری ازآفت های رسانه ای محسوب می شود، گفت: ایجاد نشاط بین خبرنگاران و قدر شناسی از افرادی که زحمت می کشند از دیگر مزیت های برگزاری اینگونه ها جشنواره ها است.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از نامگذاری این جشنواره به نام«ابوذر» افزود: ابوذر اگر چه آتش به اختیار عمل می کرد اما همواره گوش به فرمان ولایت بود.

به گفته وی، ابوذر درد مردم و روز را مسئله روز می کرد و وقتی صحبت می کرد مردم احساس می کردند که درد آنها گفته می شود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان پنجمین جشنواره ابوذر با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز