خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

کاهش 32 درصدی حوادث آب در شهرهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۰۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث آب در شهرهای استان در سه ماهه نخست سال جاری 32 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: طی سه ماهه نخست سال جاری تعداد حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان زنجان بیش از 500 مورد کاهش داشته که بیشترین کاهش حوادث به ترتیب به حوزه های انشعابات آب ، شبکه توزیع و خطوط انتقال مربوط بوده است.

وی افزود در این مدت بیش از هزار و 600 مورد حوادث انشعابات ، 349 مورد حوادث شبکه توزیع و 6 حادثه خطوط انتقال ثبت شده است.

مدیر عامل آبفای استان زنجان گفت: بیشترین تعداد حوادث در سه ماهه نخست سال 98 به ترتیب به شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره مربوط می شود.

جزءقاسمی اضافه کرد: از شهرهایی که تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند نیز شهر زنجان با 103 مورد حادثه بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات فاضلاب را به خود اختصاص داده است.

وی به خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب نیز اشاره کرده و گفت: تعداد کل خسارت وارده از سوی نهاد های خدمات رسان و پیمانکاران 98 مورد بوده است.

این مسئول با اشاره به انجام نظرسنجی های مستمر از مشترکین در مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: جهت ارتقای این مرکز ، امسال احداث ساختمان جدید و همچنین تجهیز مرکز به سیستم های ارتباطی نوین در دستور کار قرار دارد.

به گفته جزء قاسمی اقدامات مربوط به زون بندی و مدیریت فشار به صورت ویژه در کاهش حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان زنجان تاثیرگذار بوده و علاوه بر آن ، کاهش هدر رفت آب را نیز در پی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز