خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد:

آمادگی کامل شرکت آبفای استان زنجان در صورت تداوم بارش‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۶۴۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در نشست فوق العاده مدیریت بحران این شرکت که برای مقابله با سیل با توجه به احتمال تداوم بارش ها برگزار شد، گفت: شرکت آبفای استان زنجان آمادگی کامل دارد تا در صورت تداوم بارش ها به خدمت رسانی و مدیریت بحران بپردازد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شرکت آبفای استان زنجان سناریوی ویژه هر شهر در صورت بروز سیل و حادثه بر اثر بارش سنگین باران را تدوین کرده و برای مقابله با سیل آمادگی کامل را دارد.

وی افزود: بارندگی یک تهدید نیست ، چرا که با مدیریت مطلوب و پیشگیرانه می توان از نزول رحمت الهی نهایت استفاده را برده و در حل بحران آب از آن کمک جست.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تاکید کرد: مدیران باید نسبت به پایش مستمر منابع تولید و مخازن ذخیره و تاسیسات مربوطه اقدام نموده و این تاسیسات را تحت هر شرایطی آماده بهره برداری نکه دارند.

جزء قاسمی با تاکید بر کنترل کیفی آب در ایام بارندگی خاطرنشان ساخت: با توجه به امکان آلودگی آب بر اثر بروز سیل ، باید نظارت های دقیق برای کنترل کیفی آب به صورت ویژه و مستمر در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول تاکید کرد: مرخصی  تمام مدیران و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در چند روز اخیر لغو و تمام مدیران باید در ایام تعطیلات در محل خدمت خود به صورت آماده باش حضور داشته باشند.

وی با اشاره به بهره گیری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از نیروهای خبره و تجهیزات روزآمد تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این شرکت از ظرفیت بسیج نیز در مواقع بحرانی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز