خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر جهانگیری به زنجان صورت گرفت؛

بهره برداری از طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان در ابهر

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۰۴

طرح توسعه شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان و بهره‌برداری از بزرگترین خط تولید و تست مترو کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور در ابهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، طرح شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان با هدف تکمیل محصولات تولیدی نسبت به ایجاد طرح توسعه انواع واگن‌های مترو امروز  با حضور اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برای طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان حدود 10.6 میلیون یورو سرمایه‌گذاری انجام شده و اشتغالزایی پیش‌بینی شده برای این طرح 230 نفر است.

مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی شامل انواع بورژی و ورق‌های فولادی است و ظرفیت اسمی پروانه بهره‌برداری آن نیز یک هزار دستگاه بوده و واگن‌های مسافری, حومه‌ای و شهری مترو از انواع تولیدات این طرح هستند.

شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان با زیربنای در حدود 53 هزار مترمربع است و در کیلومتر 17 جاده ابهر - تاکستان اجرا می‌شود.

سفر معاون اول رئیس‌جمهور به زنجان از صبح امروز آغاز شده و بعد از افتتاح‌ دو واحد تولیدی پاک حیات و طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان، افتتاح‌ها در خدابنده ادامه می‌یابد و حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های بعد از ظهر این سفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز