خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

بازماندگان از تحصیل می توانند بدون پرداخت شهریه ادامه تحصیل دهند

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۹۹۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه جدید دانشگاه آزاد اسلامی همه بازماندگان از تحصیل می توانند بدون پرداخت شهریه ترم هایی که به دانشگاه مراجعه نکرده اند ادامه تحصیل دهند.

به گزاش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علیرضا فیروزفر با اعلام این خبر اظهار کرد: مطابق دستورالعمل ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی به واحدها و مراکز دانشگاهی و در راستای فراهم کردن تسهیلات لازم و جلوگیری از تحمیل هرگونه هزینه مازاد به دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی در رشته‌های علوم پزشکی و غیر پزشکی که به دلایلی ازجمله مشکلات مالی امکان مراجعه برای ثبت‌نام به دانشگاه محل تحصیل در موعد مقرر نداشته‌اند و در چند نیمسال تحصیلی وقفه داشته‌اند شهریه ای دریافت نخواهد گردید.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: براساس این بخشنامه، دانشجویانی که به هردلیل ترک تحصیل کرده‌ باشند و هنوز واحدهای درسی (به استثناء پایان‌نامه و رساله) باقیمانده داشته و قصد بازگشت به تحصیل دارند، ضمن در نظر داشتن سایر ضوابط دانشگاه، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه معاف می‌شوند تا بتوانند با پرداخت شهریه نیمسال‌های باقیمانده ادامه تحصیل دهند.

وی با اشاره به وضعیت دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای نیز گفت : دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مرحله اخذ یا تمدید پایان‌نامه و رساله به دلایل مختلف ازجمله مشکلات مالی دارای وقفه تحصیلی بوده و قصد بازگشت به تحصیل دارند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه معاف می‌شوند تا بتوانند با پرداخت شهریه نیمسال مراجعه بعد از وقفه، تحصیل کنند.

فیروزفر تاکید کرد: این بخشنامه از تاریخ ابلاغ تا پایان شهریور ماه سال 1398 قابلیت اجرا دارد و پس از آن مطابق دستورالعمل های سابق دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز