خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مردم زنجان:

ملت ایران هرگز دنبال جنگ نیست/توانمندی دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۷۴

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان ایران اعلام می کنند دنبال جنگ نیستند، زیرا از توانمندی کشورمان آگاهی دارند، گفت: ملت ایران هرگز دنبال جنگ نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، میر سرتیپ امیر حاتمی، امروز در جمع راهپیمایان زنجانی به مناسبت روز جهانی قدس، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم زنجان ، گفت: روز قدس برکات زیادی برای مردم فلسطین   داشت و امروز شاهد برکات آن هستیم.

وزیر دفاع اضافه کرد: کشورهای اروپایی و غرب برای اینکه بتوانند از وحدت و اتحاد مسلمانان جلوگیری کنند، مردمی را به فلسطین کوچاندند تا کشور دولت غاصب صهیونیستی را برای رسیدن به منافع خود تشکیل داده و کشورهای اسلامی را مورد چپاول و غارت قرار دهند. 

وی با اشاره با اینکه معامله قرن گام دیگری از سوی کسانی است که به اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه کمک کنند، یاد آور شد: این طرح نیز با هوشیاری مردم فلسطین و مردم منطقه با شکست مواجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال جنگ نیستیم اما هر عاملی که حیات ملت ایران را به خطر بیندازد با آن مقابله می‌کنیم، تاکید کرد: اقدام دولت در اتخاذ تصمیماتی در مورد برجام، برای حفظ منافع کشورمان انجام گرفته است.

امیر حاتمی، یادآورشد:  توانمندی دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست، چرا که توانمندی دفاعی کشورمان بومی و داخلی بوده و قابل مذاکره نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز