خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته مشاغل صورت می گیرد؛

ضرورت ایجاد زیرساخت طرح ملی ایران مهارت برای دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۶۷۱

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: همزمان با هفته مشاغل دانش آموزان و دانشجویان از مراکز فنی و حرفه ای استان بازدید و از نزدیک در جریان رشته های مهارتی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا انصاری، گفت: 14 مرکز آموزشی فنی وحرفه‌ای و بیش از 130 آموزشگاه‌های آزاد مجهز به تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند و با تجربه در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به طرح بازدید دانش‌آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: ضرورت اجتماعی کردن مفهوم مهارت آموزی و ترویج گفتگوی ملی مهارت با هدف آشنا کردن دانش آموزان و دانشجویان با مهارت آموزی، کار و کارآفرینی از اهداف این طرح است.

این مقام مسئول با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری قابل توجه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و ضرورت معرفی آنها به جامعه، تصریح کرد: زیرساخت خوب  طرح ملی ایران مهارت یکی از برنامه جدید و خوب در جهت آشنایی دانش آموزان از ابتدا با مشاغل است.

وی با یادآوری اینکه فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی لازمه اشتغالزایی در جامعه است، ادامه داد: اجرای این برنامه اثرگذاری مطلوبی را در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی برای اقشار مختلف جامعه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز