خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه زنجان خبرداد:

لغزندگی محورهای مواصلاتی استان زنجان/ رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۸۰۹

جانشین پلیس راه استان زنجان از لغزنده بودن اغلب محورهای مواصلاتی استان زنجان خبرداد و گفت: به دلیل بارش برف تمامی محورهای استان زنجان لغزنده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدعلی عظیمی جانشین پلیس راه استان زنجان امروز با اشاره به اینکه بارش برف و باران در همه محورهای استان زنجان تداوم دارد، گفت: این بارش‌ها منجر به لغزنده‌شدن سطح جاده‌ها و مشکل تردد در داخل شهر شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد در تمامی محورهای استان زنجان جریان دارد، افزود: با توجه به بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان رانندگان با سرعت مطمئنه و توجه به فاصله طولی با خودروی جلویی رانندگی کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از محورها در ارتفاعات مه آلود بوده و با کاهش دید افقی همراه است، افزود: وضعیت جوی در محورهای مختلف استان به صورت بارش باران و سطح جاده‌ها نیز لغزنده است.

وی خواب آلودگی راننده، رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت غیرمجاز را از عوامل سوانح جاده‌ای در استان زنجان عنوان کرد و افزود: بسیاری از حوادث رانندگی در استان زنجان بر اساس این عوامل‌ها اتفاق می‌افتد.

عظیمی با اشاره به اینکه بارش‌ها در محورهای استان زنجان به صورت مقطعی ادامه خواهد داشت، افزود: در حال حاضر تردد در محورهای استان زنجان بدون هیچ مشکلی جریان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز