خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خبر داد:

تدوین 5 برنامه شاخص برای سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۳۶

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: 5 برنامه شاخص برای اجرا در سطح شهرکهای صنعتی استان در سال 98 تدوین شده است.

به گزارش  ایلنا از زنجان،  ایرج احمدی با تاکید بر لزوم رونق تولیددر  سال‌جاری،  اظهار داشت: برای پیگیری بهتر امور و رسیدن به نتیجه مطلوب، علاوه بر انجام تکالیف محوله از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بر اساس تکالیف مجمع، امسال بر روی 5 برنامه شاخص برای اجرا در شهرکهای صنعتی استان تمرکز داریم تا به صورت 100 درصد تحقق یابند.

وی با اشاره به اینکه در غرب استان زنجان فاقد زمین برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری است، افزود: بر این اساس یکی از برنامه های اولویت دار شرکت در سال 98 بهره برداری از شهرک صنعتی شهید شهریاری (زنجان 4) در شهرستان زنجان است.

این مقام مسئول احداث ناحیه صنعتی صنایع دستی نیکان و تکمیل و واگذاری ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان را از دیگر برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی در سال 98 اعلام کرد و افزود: زیرساخت های ناحیه کارگاهی ظریفان تکمیل شده و در شرف واگذاری به متقاضیان است همچنین زمین ناحیه کارگاهی نیکان نیز در مجاورت عوارضی آزادراه زنجان-تبریز تملک شده و امسال عملیات اجرای زیرساخت های آن آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت های خوشه‌ای تصریح کرد: با توجه به تجربه های موفقی که در سالهای گذشته در زمینه توسعه خوشه های صنعتی از جمله فرش دستباف و کفش هیدج داشتیم، اواخر سال گذشته نیز توسعه خوشه چاقوی زنجان را آغاز کردیم و عامل توسعه این صنعت قدیمی زنجان انتخاب و فعالیت آن آغاز شد. بر همین مبنا امسال نیز توسعه خوشه مس زنجان نیز در دستور کار شرکت قرار گرفته است تا بتوانیم از این طریق نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت این صنعت دستی اقدام و موجبات توسعه و رونق آن را در استان فراهم کنیم.

احمدی احداث پست برق در شهرک صنعتی سلطانیه و طراحی و واگذاری سایت‌های ویژه کارگاهی در شهرکهای صنعتی اشراق، نوآوران و خدابنده را از دیگر برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان در سال 98 عنوان کرد و افزود: علاوه بر این 5 برنامه که برای امسال پیش‌بینی شده، 5 برنامه شاخص دیگر نیز در چشم انداز 3 ساله پیش بینی شده است که امیدوارم با عملیاتی شدن این برنامه ها شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت و اقتصاد استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز