خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت ارتقاء ارائه خدمات مطلوب بین راهی به مسافرین در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۰۲

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت ارتقاء ارائه خدمات مطلوب بین راهی به مسافرین در استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با حضور سرزده درمراکز  خدمات دهی آزاد راه زنجان – قزوین و بازدید این مجموعه ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافرین اظهار کرد: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در حوزه های بهداشت، خدمات رسانی و گران فروشی مشاهده شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: بعد از این بازدید بلا فاصله به مسئولان این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب تر به مسافرین تذکراتی داده شد.

نیارکی افزود: ارتقاء ارائه خدمات مطلوب به مردم در  این مرکز بایستی مورد توجه متولیان امر قرار گیرد لذا در همین راستا نکات و تذکراتی به مسئولان راهداری داده شد که نواقص موجود را هر چه زودتر مرتفع کنند تا احدی از مردم از این باب متضرر نشود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به دادستان شهرستان خرمدره نیز دستور داد به صورت مستمر ضمن سرکشی به این مراکز، از نحوه ارائه خدمات مطلوب به مسافرین بین راهی بازدید و نواقص را به مسئولان ذیربط تذکر دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز