خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اربعین استان زنجان خبرداد:

استقرار موکب‌های اربعین استان زنجان در مناطق سیل زده خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۱۰

دبیر ستاد اربعین استان زنجان از استقرار موکب‌های اربعین استان زنجان در خوزستان خبر داد و گفت: روزانه ۵ هزار پرس غذا به مدت یک ماه برای سیل زدگان طبخ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا حسینی امروز در جلسه هماهنگی اعزام موکب‌های اربعین در مناطق سیل زده خوستان گفت: امروز نخستین کاروان شامل لوازم و تجهیزات پخت و پز ومواد اولیه برای طبخ غذا راهی استان خوزستان می‌شود.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان با یادآوری اینکه در حال حاضر یک موکب از شهرستان زنجان و ۳ موکب هم از شهرستان های خدابنده، خرمدره و ابهر برای حضور در مناطق سیل زده خوزستان اعلام آمادگی کرده اند، خاطرنشان کرد: امروز اولین کاروان راهی استان خوزستان می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه 5 هزار پرس غذا برای سیل زدگان طبخ خواهد شد، ادامه داد: برای طبخ این میزان غذا به مدت یک ماه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب رسمی ستاد اربعین استان زنجان 0108503335001 نزد بانک ملی واریز نمایند و کمک های غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز