خبرگزاری کار ایران

رحمتی خبرداد:

بازدید بیش از ۱۲۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۶۳۷

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از بازدید ۱۲۰ هزار و ۹۷۳ مسافر نوروزی از جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری استان تا ۶ فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، یحیی رحمتی با ارائه گزارشی از بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از بناهای تاریخی و گردشگری استان، گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تا 6 فروردین امسال ۱۲۰ هزار و ۹۷۳ مسافر از این بناها بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به ارائه آماری از بازدیدهای روز 6 فروردین ماه پرداخت و گفت: در این روز 971 نفر از گنبد تاریخی سلطانیه، یک هزار و 135 نفر از موزه رختشویخانه، 923 نفر از موزه مردان نمکی و 186 نفر از غار کتله خور بازدید کردند.

وی تعداد اقامت ها در هتل های زنجان را 269 نفر خواند و ادامه داد: 187 نفر نیز در هتل آپارتمان‌های استان اسکان یافتند.

به گفته رحمتی، 273 نفر در مهمانپذیرهای استان، یک هزار و 656 نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش و یک هزار و 701 نفر هم در سایر اقامتگاه های استان زنجان اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان مجموع اسکان مسافران نوروزی استان زنجان را 4 هزار و 86 نفر عنوان کرد و گفت: 73 مورد نیز بازدید نظارتی از مراکز استان زنجان انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز