خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی ۶۱۰ نفر از درراه ماندگان برف و کولاک در جاده های استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۵۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادرسانی ۲۲ تیم عملیاتی به ۶۱۰ نفر از در راه ماندگان برف و کولاک در جاده های استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیشترین امداد رسانی انجام گرفته در محورهای زجان – طارم، محور زنجان – ایجرود وحلب ، آزاد راه زنجان - قزوین  بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته  440 نفر ازمسافرین در راه مانده در پایگاه امداد ونجات جاده ای سرخه دیزج طارم و مابقی نیز در مساجد حسینیه اعظم، زینبیه اعظم و مسجد طالقانی اسکان یافتند.

به گفته وی، با توجه به وضع شرایط جوی و هشدار هوا شناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا، برف و کولاک و آبگرفتگی معابر و حضور مسافران نوروزی در شهرهای استان، این جمعیت برای اسکان اضطراری مسافران آمادگی کامل دارد .

این مقام مسئول از آماده باش همه نیروهای عملیاتی این جمعیت در رسیدگی به مشکلات و بحران‌ها  خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر در تمامی پایگاه های امداد و نجات جاده ای و شعب استان با تجهیزات کامل، شبانه‌روز آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز