خبرگزاری کار ایران

اسکان بیش از یک هزار مسافر در راه مانده در مساجد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۴۶

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از اسکان هزارو ۴۱۹ نفر از مسافران گرفتار شده در برف و باران در مجموعه ورزشی غدیر انتظامی، حسینیه اعظم و مساجد استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مردم هشدارهای پلیس را در خصوص خطرات احتمالی حاصل از بارندگی ها و سیلاب را جدی بگیرند، گفت: پلیس در هر شرایط جوی در کنار مردم است و خدمت به عموم را افتخار خود می داند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از اسکان هزارو 419 نفر از مسافران گرفتار شده در برف و باران در مجموعه ورزشی غدیر انتظامی، حسینیه اعظم و مساجد استان  زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی و پلیس راه خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی را از ابتدای بارش برف و باران شروع کردند و مسافران نوروزی گرفتار شده در برف و باران را به محل های پیش‌بینی شده در استان راهنمایی کردند‌.

به گفته وی، خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت مسافران نوروزی در دستور کار پلیس استان قرار دارد‌ و مردم هم بایستی هشدارهایی که از سوی پلیس و رسانه ملی اعلام می شود را جدی بگیرند.

سردار جهانبخش تاکید کرد: با توجه به لغزندگی معابر می طلبد رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و حتی المقدور از سفر و عبورو مرور در مناطق کوهستانی بپرهیزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز