خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر؛

۸۸ تیم امداد و نجات برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان حوادث جاده ای استان زنجان اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۲۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفندماه ۹۷ خبر داد و گفت: در این مدت ۸۸ تیم امداد و نجات با ۲۴۷ نفر به آسیب دیدگان خدمات رسانی کردند.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، شهرام میرزایی امروز با اعلام این خبر، گفت: همزمان با آغاز طرخ خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر تا یکم فروردین امسال ۴۵ حادثه در جاده‌های استان زنجان رخ‌داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در این حوادث به ۱۳۳ نفر امدادرسانی شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حوادث، چهار مورد برف و کولاک، ۲۰ مورد خدمات حضوری و یک مورد هم حوادث کوهستانی و غیره بوده است.

وی با یادآوری اینکه در این حوادث ۶۳۳ نفر در این حوادث دچار آسیب شدند،  افزود: به ۱۳۳ نفر مصدوم امداد رسانی شده و ۸۹ نفر به‌صورت سرپایی درمان شدند و ۱۲ نفر به مراکز درمانی منتقل و دو نفر هم فوت شدند.

به گفته میرزایی  در این بازه زمانی ۸۸ تیم امداد و نجات با ۲۴۷ نفر به آسیب دیدگان خدمات رسانی کردند و ۲۷ دستگاه آمبولانس و ۱۸ دستگاه خودرو نجات در این عملیات به‌کار گیری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز