خبرگزاری کار ایران

رفع بیش از 9 هزار حوادث آب در شهرهای استان زنجان طی سال جاری

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۹۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال این شرکت بیش از 9 هزار حادثه آب را در شهرهای استان زنجان رسیدگی و رفع کرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر  اظهار داشت: با انجام پیش بینی های لازم و استاندارد سازی فشار در شبکه آب شهرهای استان ، امسال میزان حوادث آب نسبت به سال گذشته 8 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از بین شهرهای استان ،  بیشترین حوادث آب به ترتیب در شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره به وقوع پیوسته و کمترین حوادث نیز مربوط به شهرهای نیک پی ، حلب و ارمغانخانه می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تعداد حوادث شبکه در شهرهای استان را بیش از هزار و 600 مورد اعلام کرده و افزود: تعداد حوادث انشعابات نیز طی سال جاری بیش از 7 هزار مورد بوده است.

جزء قاسمی تعداد خسارات سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان را 524 مورد اعلام کرده و گفت: با تعامل و هماهنگی سازنده ای که فی ما بین شرکت آبفا و نهاد های خدمات رسان در استان به وجود آمده است ، تعداد این خسارت ها در سال جاری 27 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال 97 با همراهی مردم ،همکاری و مساعدت مسئولان و روزآمدی در ساختار و عملکردهای خود توانست در تمامی زمینه ها توفیقات چشمگیری را بدست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز