خبرگزاری کار ایران

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

دو اثر موسیقی دفاع مقدس در همایش خادمین شهدا رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۱۸

در همایش خادمین شهدا در زنجان که به مناسبت ۲۲ اسفند و روز گرامیداشت شهدا برگزار شد، آلبوم موسیقی «چهل سالگی انقلاب» و «زخم دریا» اثر علیرضا نوری فرزند شهید نوری رونمایی شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مراسم تجلیل از خادمان شهدای استان زنجان،اظهار کرد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی شد.

علی کاظمی از اجرای 22 عنوان برنامه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا خبر داد و گفت: نهضت دیدار با 3 هزار شهید استان زنجان از 22 دی تا 22 اسفند اجرایی شد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح گفت: بسیاری از مشکلات خانواده‌های شهدا با حضور مدیران حل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با یادآوری اینکه بنیاد شهید نهادی انقلابی است که از سال 58 فعالیت خود را آغاز نموده ادامه داد: استان زنجان سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد 532 شهید استان در اسفند به شهادت رسیده اند.

وی در ادامه به ابلاغ قانون جامع ایثارگری اشاره کرد و گفت: این قانون سندی برای مطالبه نیازهای ایثارگران است و همه دستگاه های اجرایی در زمینه اجرای این سند فعالیت می کنند.

کاظمی به اجرای 500 یادواره شهید در سال جاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در زمینه ایثار اجتماعی این بنیاد برنامه های متعددی دارد.

در پایان این برنامه از دو اثر موسیقی،آلبوم موسیقی چهل سالگی انقلاب و زخم دریا اثر علیرضا نوری فرزند شهید نوری با حضور مسئولان رونمایی شد.

همچنین در همایش خادمین شهدا با حضور مسئولان عالی رتبه استان از خادمین شهدا، فعالین، نخبگان، فرهیختگان و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز